نمی‌توانیم رفیعی را جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای جذب سروش رفیعی اقدامی کرده است، بازهم مذاکره با هر بازیکنی را تکذیب کرد: «ما که برای جذب بازیکن ممنوعیت داریم و نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم.» برانکو در واکنش به این مساله که اگر سروش رفیعی قراردادش را فسخ کند و بازیکن آزاد شود، بازهم اقدامی در این خصوص صورت نمی‌گیرد، گفت: «اکنون برای جذب بازیکن ممنوعیت داریم و نمی‌توانیم صحبت کنیم. با بازیکنی هم صحبت نکرده‌ایم.»

پیدا کردن حریف قدرتمند ساده نیست

وی در مورد شرایط تیم‌ملی ایران و بازی‌های دوستانه‌ای که دارد ونقدی که درمورد بی‌کیفیت بودن این حریفان مطرح می‌شود، گفت: «اینها (پاناما و ونزوئلا) تیم‌هایی از آمریکای مرکزی هستند و ایران هم امیدوار است که با یکی از تیم‌های این قاره روبه‌رو شود. تیم‌ملی باید با این تیم‌ها بازی کند چون نحوه بازی و تفکر آنها متفاوت است. الان پیدا کردن تیم‌های قدرتمند ساده نیست، چون خیلی از تیم‌ها هم در مسابقات انتخابی جام‌جهانی حضور داشتند و مشخص نبود شرایط صعودشان به چه شکل خواهد بود.» سرمربی پیشین تیم‌ملی درباره اینکه چرا ایران پس از بازی دوستانه مقابل آلمان پیش از جام‌جهانی ۲۰۰۶ دیگر پیش از جام‌های جهانی با تیم‌ملی بزرگی بازی نکرده است، گفت: «مسلم است که بازی با تیم‌های قوی‌تر خوب است تا بازیکنان شرایط بازی با تیم‌های قدرتمند را حس کنند و بدانند کجا هستند. خوب است که تیم‌ملی با تیم‌های قدرتمند بازی کند و حتی باشگاه‌ها هم بازی بزرگ داشته باشند، چون تجربه با بازی کردن به دست می‌آید.»

من از مسوولان باشگاه شنیده‌ام طاهری رفت

برانکو درباره علی‌اکبر طاهری و اینکه آیا از او اطلاعی دارد یا نه، اظهار کرد: «آن‌طور که من می‌دانم ایشان اکنون در کربلا هستند. من هم از مسوولان باشگاه شنیده‌ام او استعفا کرده است.»سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که اگر طاهری از پرسپولیس برود او در این تیم می‌ماند یا با طاهری خواهد رفت، تصریح کرد: «اگری وجود ندارد!»