خودنمایی داورها

اما این همه ماجرا نبود در وقت‌های اضافی این دیدار نیز داور مسابقه یک خطای غیرمستقیم مشکوک به سود فولاد در محوطه جریمه سایپا اعلام کرد که این اتفاق با اعتراض شدید دایی و سایپایی‌ها همراه بود و در پی همین اعتراض محمد دایی دستیار علی دایی از بازی اخراج شد. علی دایی در این خصوص گفت: «همه بازی را دیدند. متاسفانه نمی‌توانیم با این داوری بهتر از این امتیاز کسب کنیم تا دقیقه ۹۰ سعی کردند تیم ما ببازد. پنالتی که نیمه اول شد، اگر داور کنار قبول نداشت، نباید پرچم می‌زد. پنالتی گرفته شده و داور کنار سرجایش ایستاده. یک باره نمی‌دانم چه اتفاق عجیب و غریبی می‌افتد که تصمیم عوض می‌شود. به بیراهه می‌رویم. خیلی چیزها را زیرسوال بردند. یک سری اتفاقاتی که نمی‌توانم بگویم افتاد.» دایی که از تصمیمات این داور به‌شدت عصبانی بود پس از این بازی متنی را  روی صفحه شخصی خود درشبکه اجتماعی منتشر کرد و نوشت: «پنالتی می‌گیرند، داور لب خط می‌ایستد تا پنالتی زده شود؛ اما به یکباره نظرشان برمی‌گردد اسم بازی امروز رو نمیشه فوتبال گذاشت و من متاسفانه نمی‌تونم با خیلی مسائل بجنگم. قضاوت با شما.»

باز هم اعتراض به داوری

اما بازی دو تیم سیاه‌جامگان با صنعت نفت آبادان نیز صحنه‌هایی از اعتراض به داور داشت. حسین بادامکی کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان پس از پایان این بازی به‌دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز روبه‌رو شد. در جریان مسابقه نیز علیرضا مرزبان، سرمربی سیاه‌جامگان بارها به نحوه قضاوت داور اعتراض کرد. تماشاگران مشهدی نیز به داور بابت اخراج احمدی و پنالتی که برای نفت گرفت اعتراض کردند.

گل به خودی عجیب

اما در بازی تراکتورسازی با پیکان دروازه بان جوان تراکتوری‌ها، فرزین گروسیان با اشتباهی عجیب توپ را وارد دروازه تیم خود کرد. دردقیقه ۱۵ مسابقه پاس رو به عقب مدافع تیم تبریزی برای این دروازه‌بان با اشتباه مرگبار او همراه شد. او درحالی‌که می‌خواست توپ را دفع کند، ضربه بدی زد و توپ را درون دروازه خودی فرستاد تا یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌های فصل هفدهم فوتبال به ثمر برسد.گروسیان بعد از این اشتباه عجیب در پایان بازی کنترل خود را از دست داد و گریه کرد.  نتایج سایر دیدارها به این شرح است:

گسترش فولاد صفر- سپاهان صفر، پیکان ۲- تراکتورسازی ۱، سپیدرود رشت ۲- پدیده ۱، سیاه جامگان صفر- نفت آبادان ۱.