قهرمان المپیک لندن ترجیح داده در مورد اتفاقات اخیر وزنه‌برداری و استعفای انوشیروانی اظهارنظر نکند و فقط امیدوار است هرچه سریع‌تر تیم‌ملی سروسامان بگیرد و اردو آغاز شود. بهداد سلیمی در گفت‌وگو با «ایسنا» درمورد تصمیم سجاد انوشیروانی مبنی بر استعفا از سرمربیگری تیم‌ملی وزنه‌برداری گفت: «نظر خاصی در مورد این اتفاق ندارم. سجاد و کیانوش هر دو از دوستان خیلی خوب من هستند. ممکن است صحبت کردن من باعث رنجش یکی از دو دوست عزیز شود بنابراین اصلا به این موضوع ورود نمی‌کنم. به هر حال این قضیه را فدراسیون باید حل کند. امیدوارم شرایط بهتر شود و تیم‌ملی سروسامان بگیرد و هرچه زودتر شاهد آغاز اردوها باشیم.»

او در پاسخ به این پرسش که در صورت تغییر سرمربی تیم‌ملی برنامه او برای ادامه کار چیست، تصریح کرد: «به‌عنوان ورزشکار وظیفه دارم هر تصمیمی فدراسیون بگیرد به آن احترام بگذارم و اینکه چه کسی بخواهد سرمربی تیم‌ملی شود برای من فرقی ندارد. مهم این است که به هدفی که داریم برسیم و شرایطی فراهم شود که دغدغه‌ای برای ادامه حضورمان در اردوها نداشته باشیم. اینکه چه کسی سرمربی شود بستگی به‌نظر رئیس فدراسیون دارد که بتوانند با هم همکاری کنند. من به‌عنوان یک ورزشکار و یک سرباز در حیطه اختیارات خودم نمی‌بینم که بخواهم سرمربی تعیین کنم یا اعتراضاتی به تصمیم فدراسیون داشته باشم.» قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که مشخص نبودن تکلیف تیم‌ملی روی انگیزه ملی‌پوشان تاثیر نمی‌گذارد، تصریح کرد: «روی انگیزه نه اما در روند تمرینات صد درصد تاثیرگذار است.

به هر حال تمرین کردن به همراه سایر ملی‌پوشان و با برنامه‌ریزی که مربیان دارند خیلی متفاوت از این است که ما تمرینات را با برنامه‌ریزی خودمان جلو ببریم.» سلیمی درباره‌ مشخص نبودن زمان آغاز اردوی تیم‌ملی و اینکه به تنهایی مشغول تمرین کردن است، بیان کرد: «متاسفانه زمان بدی این اتفاق ناخوشایند افتاد. ۵ ماه تا آغاز مسابقات جهانی باقی مانده که زمان کمی است. به نظرم هرچه سریع‌تر باید اردوها شروع شود و تیم سروسامان بگیرد تا زودتر بتوانیم خودمان را به شرایط ایده‌آل برسانیم. در حال حاضر نیز تمریناتم را در محل اردوی تیم‌ملی انجام می‌دهم و فعلا خودمان داریم کارها را انجام می‌دهیم.» سلیمی با بیان اینکه انتظار دارد کیفیت اردوی جدید تیم‌ملی بالا باشد، گفت: «انتظار ما این است که فدراسیون اردوی جدید را به‌صورت ویژه‌تر حمایت کند و کمبودهایی که در اردوی قبلی بود را برطرف کند، چرا که این اردو برای مسابقات جهانی است و ملی‌پوشان نباید دغدغه غذا، مکمل، حقوق و سالن تمرین داشته باشند.»