تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل تیم‌ملی امارات قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا شد. رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام‌جهانی که از ۱۴ اسفند آغاز شده بود، دیروز با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های اول تا سوم مشخص شود. در دیدار فینال قهرمانی آسیا تیم‌های ملی ایران و امارات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار ملی‌پوشان کشورمان با ارائه یک بازی پرقدرت و یکطرفه موفق شدند با نتیجه ۷ بر ۲ از سد امارات بگذرند و عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند.

در این دیدار برای تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان مسلم مسیگر (۲گل)، محمدعلی مختاری (۲گل)، پیمان حسینی، امیرحسین اکبری و سیدعلی ناظم گلزنی کردند. تیم‌های ملی امارات و ژاپن با ۲ عنوان قهرمانی آسیا پرافتخارترین تیم‌های آسیا به شمار می‌روند و ساحلی‌بازان ایران که در رنکینگ اول آسیا قرار دارند با شکست هر دو تیم ژاپن و امارات، دومین قهرمانی خود در آسیا را به دست آوردند. در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های ملی ژاپن و لبنان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر ۳ تیم‌ملی ژاپن خاتمه یافت. در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ملی ایران، امارات و ژاپن جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۷ باهاما را کسب کردند.

جام‌جهانی قرعه‌کشی شد

دیروز اما مسابقات جام‌جهانی فوتبال ساحلی قرعه‌کشی شد و تیم‌ملی کشورمان حریفان خودش را در این رقابت‌ها شناخت. به گزارش «ایسنا» براساس این قرعه‌کشی، تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه B با تیم‌های نیجریه، ایتالیا و مکزیک هم‌گروه شده است. گروه‌بندی کامل این مسابقه‌ها به شرح زیر است: گروهA- باهاما، سوئیس، اکوادور، سنگال؛ گروهB- ایران، نیجریه، ایتالیا، مکزیک؛گروهC- امارات،‌ پاراگوئه، پرتغال، پاناما؛ گروهD- برزیل، تائیتی، ژاپن، لهستان. این مسابقات از ۷ تا ۱۷ اردیبهشت ۹۶ در شهر ناسائو باهاما برگزار می‌شود. نخستین بازی تیم‌ملی ایران در این رقابت‌ها هم ۷اردیبهشت مقابل مکزیک خواهد بود.