بهزاد فراهانی امشب در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولان در اردبیل اظهار داشت: نیاز است مجلس شورای اسلامی کشور فکر اساسی در خصوص تئاتر و وضعیت کنونی آن در سطح کشور داشته باشد و در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام دهد چرا که تئاتر کشور مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر تئاتر در شهرستان‌ها نیز مورد حمایت نیست و وضعیت خوبی ندارد، افزود: ظرفیت‌های بسیاری در تئاتر شهرها و استانهای کشور وجود دارد که باید در راستای شکوفایی این استعدادها تلاش مضاعفی داشت.

عضو عالی شورای هنرمندان کشور ضمن عرض تسلیت درگذشت مجید واحدی‌زاده، هنرمند اردبیلی اظهار کرد: این واقعه برای جامعه هنری کشور و استان اردبیل بسیار تاثرآور بود و چرا که واحدی‌زاده نقش ارزنده‌ای در تئاتر داشت که یاد و خاطره‌اش برای همیشه جاویدان است.

فراهانی افزود: تئاتری‌ها پیک شادمانی بوده و همیشه در همه عرصه‌ها حضور داشتند و دولت نباید تئاتر را به فراموشی بسپارد و از ظرفیتها و قابلیتهای ان غافل بماند.

وی اظهار کرد: از اینکه امروز شاهد برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولان در استان اردبیل هستیم بسیار خرسندیم و باید نگاه به معلولان در جامعه تغییر کند چرا که معلولان ظرفیتهای بسیاری دارند که تمامی این ظرفیتها و قابلیت‌های ذاتی مورد غفلت قرار گرفته‌اند.