فروشگاه مجازی کتاب سوره مهر آغاز به‌کار کرد با آغاز به‌کار پایگاه اینترنتی جدید انتشارات سوره مهر، امکان خرید الکترونیکی تمامی آثار این ناشر برای مخاطبان آن در سراسر کشور فراهم شد. «بغض» درمیشیان در پاریس

«بغض» نخستین فیلم بلند رضا درمیشیان در تازه‌ترین حضور جهانی خود در جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس به نمایش درمی‌آید.

نوازنده سابق ارکستر سمفونیک و تولید دومین آلبوم پاپ

امید حاجیلی تور کنسرت‌هایش را در سال جدید با اجرا در بندرعباس آغاز می‌کند و پس از آن در تهران به روی صحنه خواهد رفت. این نوازنده ترومپت مشغول تولید دومین آلبوم رسمی خود است.

نوبل ادبی پرتغال بار دیگر به برزیل رفت

شاعر، خاطره‌نگار، مقاله نویس و تاریخ نگار ۸۳ ساله برزیلی آلبرتو دا کوستا سیلوای برزیلی که تاکنون چندین جایزه ادبی مهم را دریافت کرده، جایزه کاموس را که به عنوان نوبل ادبی پرتغال شناخته می‌شود، به فهرست جوایز دریافتی‌اش اضافه کرد.

صدا و سیما برای جام‌جهانی فوتبال آهنگ ساخت

ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما به سفارش مرکز موسیقی و سرود رسانه ملی یک قطعه ارکسترال پاپ را به مناسبت جام جهانی فوتبال برزیل منتشر کرد.

کتاب جدید رولینگ در آستانه انتشار

درحالی‌که جدیدترین کتاب جی کی رولینگ با عنوان «کرم ابریشم» به‌زودی منتشر می‌شود، دو فصل از این کتاب به صورت آنلاین منتشر شد.

شهره سلطانی به «اولیور توئیست» پیوست

شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر به جمع بازیگران نمایش «اولیور توئیست» به کارگردانی اصغر خلیلی پیوست که قرار است، اواخر تیرماه در تالار حافظ به صحنه برود.

جایزه ادبی آستوریاس به جان بنویل رسید

جایزه پرنس آستوریاس از معتبرترین جوایز دنیای ادبیات، جان بنویل ایرلندی را به عنوان برگزیده ۲۰۱۴ خود معرفی کرد.