تازه‌های گالری‌های تهران در نیمه خرداد

گالری‌های تهران با سپری شدن تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خردادماه خود را برای میزبانی نمایشگاه‌های تازه آماده می‌کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، از روز گذشته خانه هنرمندان ایران به همراه پنج گالری اثر، گلستان، طراحان آزاد، مهروا و ماه مهر به استقبال نمایشگاه‌های تازه‌ای رفته‌اند. گالری‌های خانه هنرمندان ایران: همه گالری‌های خانه هنرمندان ایران از روز گذشته در اختیار نخستین نمایشگاه سالانه «ورسوس» قرار گرفتند. نخستین سالانه ورسوس با مجموعه‌ای از ۱۲۰ اثر نقاشی از هنرمندان جوان زیر۳۰ سال گشایش یافت که این آثار از بین ۲۹۰۹ اثر ارسالی به دبیرخانه پس از ۴ مرحله داوری برای نمایش عمومی برگزیده شده است. یک شرکت یک روز قبل از گشایش نمایشگاه ورسوس، ۳ اثر برتر این نمایشگاه را با داوری آیدین آغداشلو، منوچهر معتبر و رعنا فرنود انتخاب و خریداری خواهد کرد.

گالری اثر: بیژن اخگر روز گذشته تازه‌ترین آثار نقاشی خود را روی دیوار گالری اثر به نمایش گذاشت. این نمایشگاه شامل ۱۲ تابلو نقاشی است که با عنوان «دایرو بایر ۳» تا ۶ تیرماه برپا است. گالری اثر در خیابان ایرانشهر، روبه‌روی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ واقع است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

گالری گلستان: «منوپرینت» عنوان نمایشگاهی از آثار ندا غیوری است که روز گذشته در گالری گلستان گشایش یافت. این نمایشگاه تا ۲۱ خردادماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره ۳۴ برپا است.

گالری طراحان آزاد: گالری طراحان آزاد برای این هفته نمایشگاه چیدمان، ویدئو و عکس در نظر گرفته است که شامل آثار پویا پارسا با عنوان «پاییدن» است. این نمایشگاه تا ۲۱ خردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان است.

گالری مهروا: گالری مهروا نیز از روز گذشته میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی است که میترا اسدی نیز کار نمایشگاه گردانی آن را بر عهده دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۶ خردادماه به این گالری مراجعه کنند.