تجارت فردای هشتاد و ششم  منتشر شد

شماره هشتاد و ششم هفته نامه تجارت فردا با پرونده اصلی درباره بخش معدن و تصویر روی جلد مهدی کرباسیان از امروز در روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور موجود است. تیتر پرونده اصلی «سفر سنگ» نام دارد و به پرده‌برداری از فساد و سوءمدیریت در بخش معدن در گفت‌وگو با مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پرداخته است. از دیگر پرونده‌های مهم این شماره می‌توان به «مبنای مپنا» ‌اشاره کرد که شامل گزارشی از بازدید رهبر معظم انقلاب از شرکت مپنا و گفت‌وگویی با عباس علی‌آبادی مدیرعامل این شرکت است.

پرونده دیگر این شماره «لیزینگ مسکن» نام دارد که درباره جزئیات درخواست مجوز لیزینگ‌ها از شورای پول و اعتبار است. پرونده بعدی این شماره با موضوع جالب «رفع نابرابری جنسی» منتشر شده است و به پاسخ این سوال می‌پردازد که آیا امکان برابری جنسیتی در اقتصاد ایران وجود دارد؟ و در این راستا گفت‌وگویی با زهرا افشاری، استاد دانشگاه الزهرا نیز انجام شده است. «روزی روزگاری فوتبال»‌عنوان پرونده بعدی این شماره با موضوع دستمزد بازیکنان فوتبال در ایران و جهان که بحث داغ این روزها است منتشر شده است.

«اقتصاد عصر ناصری» پرونده دیگر این شماره است که به بازخوانی اقتصاد عصر ناصری می‌پردازد. «تجارت با ترکیه» عنوان پرونده هفتم این شماره است.

در این پرونده گفت‌وگویی با سفیر پیشین ایران در ترکیه انجام شده است. این شماره نیز ۱۶ صفحه مطلب به زبان انگلیسی دارد که از این به بعد قسمت ثابت نشریه تجارت فردا است. شماره هشتاد و ششم این نشریه از امروز در روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور قابل ابتیاع است.