انزوا

فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی از ابتدای این هفته اکران خود را آغاز کرده و با در اختیار داشتن ۲۴ سالن سینمایی به فروش ۲۶ میلیون تومانی رسیده است.امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، لعیا عباس‌میرزایی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی، سیامک صفری، کیمیا ملایی، علی علیخانی، ملیکا پارسا، متین پارسا، باران عبیری، آرسس سالمی، مهرداد روزبهانی و ارمیا حسین‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.«انزوا» داستان مردی به اسم پرویز است که پس از شش سال با ضمانت رئیس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن کند و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری هم دارد...

  خالتور

خالتور

فیلم سینمایی «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان در دو هفته اکران با 99 سالن سینمایی از مرز یک میلیارد تومان رد شده و به فروش یک میلیارد و ۲۲۹ میلیون تومانی دست یافته است.محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی، اصغر سمسارزاده، امیرحسین صدیق، بهروز قادری، مهشاد مخبری، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان، مریم معصومی و... ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.«خالتور» کمدی- موزیکال است و روایتی از زندگی سه جوان موزیسین است که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند؛ اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که به‌رغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد.

  غیرمجاز

غیرمجاز

فیلم سینمایی «غیرمجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه نیز در دو هفته اکران با در اختیار داشتن 25 سالن سینمایی 102 میلیون تومان فروش کرده است.«غیرمجاز» با بازی میلاد کی مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان، محمد رسول صفری و  وحید رحمتی. داستان دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید. او در این راه با ناملایماتی روبه‌رو می‌شود که توقع آن را ندارد.

  رقص پا

فیلم سینمایی «رقص پا» به کارگردانی مزدک میرعابدینی در سه هفته اکران و با در اختیار داشتن تنها ۴ سالن سینمایی ۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.مزدک میرعابدینی، ندا صارمی منفرد، حمید رضا پگاه، افسر اسدی و نگار عابدی ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.«رقص پا» داستان محمدعلی وندی بازیگر، فیلمساز و معلم تئاتر است که ناامید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته تا همراه با همسرش میترا صدری، نقاش، زندگی تازه‌ای را شروع کنند؛ اما جست‌وجو برای پیدا کردن خانه‌ای مناسب و کنجی آرام غیرممکن به نظر می‌رسد. کودکی در راه است.

  خفه‌گی

فیلم سینمایی «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی در یک ماه اکران، با ۱۰۶ سالن سینمایی سه میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان فروش کرده است.«خفه‌گی» داستان صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است. مسعود سازگار همسرش را که ظاهرا دیوانه شده در این بیمارستان بستری می‌کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می‌شود، پی به حقایقی عجیب از زندگی آنها می‌برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود... نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفى، احسان امانى، اسدالله یکتا، با هنرمندى ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایى بازیگران این فیلم هستند.

  زرد

زرد

فیلم سینمایی «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، در 6 هفته اکران و با 79 سالن سینمایی 4 میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان فروش کرده است.«زرد» به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی و با بازی بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت‌دوست، بهاره کیان‌افشار و مهرداد صدیقیان با سرگروهی سینما قدس اکران شده است.

  شنل

فیلم سینمایی «شنل» به کارگردانی حسین کندری در یک ماه اکران و با 21 سالن سینمایی 214 میلیون تومان فروش داشته است.باران کوثرى، رضا بهبودى، بهار کاتوزى، مسعود فروتن، بابک انصاری، مهدى حسینى نیا و آیسان حداد در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. «شنل» داستان مشکلات زن مهاجر افغان است که برای آینده دخترش می‌جنگد.

  آزاد به قید شرط

فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی در یک ماه اکران با ۱۷ سالن سینمایی ۱۸۷ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان فروش داشته است.امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی، امیررضا دلاوری، رامین راستاد، امیر دژاکام از بازیگران این فیلم هستند. «آزاد به قید شرط» به بررسی مشکلات اجتماعی و زندگی زندانیان آزاد شده پس از تحمل حبس طولانی مدت می‌پردازد.

  خانه دختر

فیلم سینمایی «خانه دختر» به کارگردانی شهرام‌ شاه‌حسینی، در ۵ هفته اکران با در اختیار داشتن ۷۸ سالن سینمایی دو میلیارد و ۵۴۶ میلیون تومان فروش کرده است.این فیلم با بازی حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی‌شاه‌حسنی و رویا تیموریان داستان مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

  ایتالیا ایتالیا

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، در ۶ هفته اکران با در اختیار داشتن ۱۸ سالن سینمایی یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان فروش داشته است.حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی و دانش اقباشاوی از جمله بازیگران این فیلم هستند و مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده آن است.

  قهرمانان کوچک

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت در ۶ هفته اکران با ۸۸ سالن تاکنون دو میلیارد تومان فروش کرده است.در این فیلم که با فروش قابل قبول خود در سینمای کودک درخشیده است، برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان، یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، سامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازی کرده‌اند.«قهرمانان کوچک» داستان چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله تکواندوکار است که پدرانشان، کارگران یک کارخانه تولید لوازم التحریرِ در شُرُفِ تعطیلی هستند، برای جلوگیری از بیکاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیانِ این کالا که در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند، به تعقیبِ آنها می‌پردازند، ماجراهایی اکشن و سرگرم‌کننده را رقم می‌زنند و...