شبکه یک

سریال نوروزی شبکه یک «علی‌البدل» به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه‌کنندگی «الهام غفوری» است که ساعت۲۲ هرشب پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: من «علی‌البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گویند لالی، حرف بزنم می‌گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم. مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، احمد مهرانفر، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، هومن حاج‌عبداللهی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و محسن تنابنده از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

شبکه دو

سریال تلویزیونی عیدانه این شبکه «مرز خوشبختی» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» و تهیه‌کنندگی «مهران رسام» در ایام عید هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان سریال آمده است: به طلا و تلاش و عشق... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می‌شود و به یک وسوسه ختم می‌شود. از رفاقت شروع می‌شود و به رفاقت می‌رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب‌هاست. دوراهی‌ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده‌ای. یکسو شاید خوشبختی است و در سوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست و انتخاب نهایت خوشبختی است.پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی و شهرزاد کمال زاده از بازیگران این مجموعه هستند. همچنین مجموعه «محله گل وبلبل» ویژه ایام نوروز هر روز ساعت ۱۸:۴۰ ازشبکه دو پخش می‌شود و بازیگران جدیدی چون «اکبرعبدی» و «ارژنگ امیرفضلی» نیز به آن اضافه خواهند شد.

شبکه سه

سریال نوروزی این شبکه «خانه ما» یا «دیوار به دیوار» به کارگردانی «سامان مقدم» است که در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده و بینندگان شبکه سه سیما علاوه‌بر ایام نوروز می‌توانند این مجموعه را تا پایان اردیبهشت‌ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ دنبال کنند. این سریال کمدی داستان چهار خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می‌شوند که با هم زندگی کنند.فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، آزاده صمدی، رویا تیموریان، ویشکا آسایش و پژمان جمشیدی از بازیگران این مجموعه هستند.

شبکه چهار

شبکه چهار نیز سریال خارجی «دوران کهن» را برای پخش در نظر گرفته است. این سریال به کارگردانی آدرین هاجز ساخته شده است و در سال ۲۰۰۸ نامزد دریافت جایزه بهترین سریال و بهترین جلوه‌های ویژه از مجموع جوایز بفتا شد. داستان این سریال درباره حیوانات ماقبل تاریخ است که به‌دلیل ناهنجاری وارد زمان حال می‌شوند. این مجموعه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

شبکه پنج

شبکه پنج سیما امسال در اقدامی جالب توجه، به جای پخش سریال تامینی شبکه، اقدام به پخش یک مجموعه از آثار مهران مدیری می‌کند. مجموعه «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری که پیش‌تر در شبکه نمایش‌خانگی توزیع شده بود هر شب ساعت ۲۳ در این شبکه روی آنتن خواهد رفت. در مجموعه «شوخی کردم»، کلیپ‌های طنز در محیط‌ها و قالب‌های مختلف اجرا می‌شود و بازیگرانی همچون مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، شقایق رحیمی راد، هادی کاظمی و محمدرضا هدایتی در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.