حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از جنوب استان و جلگه چاه هاشم در جمع مردم این شهرستان گفت: مردم باید قدردان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشند.

 

حمیدی ضمن تسلیت حادثه غم بار نفتکش جمهوری اسلامی و شهادت تعدادی از هموطنان و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه، افزود: خداوند به نسل ما این افتخار را داده که در نظام ولایی و جمهوری اسلامی که برخاسته از اراده و خواست مردم و ریخته شدن خون هزاران شهید است زندگی کنیم  و قدردان این انقلاب باشیم و به عنوان شهروند جمهوری اسلامی به مسئولیت‌های خود عمل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه این انقلاب به راحتی بدست نیامده است و حاصل خواست و اراده ملت بوده است، افزود: ما در مقابل خون شهدا مسئول‌ایم و اگر کوچکترین خیانتی در انجام وظایف خود کنیم فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

 

حمیدی ادامه داد: همه مردم به یک میزان در سرنوشت مملکت خود با هم شریک هستند و باید قدر این صفا و صمیمیت و همدلی ایجاد شده در جامعه را دانست.

 

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: کشور ما قانونمند و دارای اقتدار است و قانون اجازه پایمال شدن حقوق مردم را به فردی نمی‌دهد.

 

حمیدی افزود: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که یک عده در گوشه‌ای از کشور امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازند و دنبال منافع خود باشند و باید بدانند که اگر خود را تسلیم نظام ننمایند از هیچگونه رافتی برخوردار نخواهند شد.

 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.