شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیانی بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

 یکی از شرت‌های دانش بنیان موفق به تولید آنتن مخابرات اینترنتی  شده است که در راستای سرعت بیشتر اینترنت کار می‌کند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص این آنتن مخابراتی اظهار کرد: سرعت کم اینترنت یکی از مشکلات کاربران اینترنتی است که داد آن‌ها را درآورده است، کاری که شرکت ما کرده است تولید آنتن مخابراتی برای شبکه اینترنتی با سرعت بسیار بالاست و این آنتن سبب می‌شود تا اینترنت با بهترین سرعت و کارایی عالی در اختیار کاربران قرار گیرد.

 ساخت آنتن اینترنتی برای بار اول در کشور 

وی با اشاره به موفقیت این شرکت جهت تولید این آنتن‌های اینترنتی گفت: این آنتن برای بار اول در کشور ما تولید شده است و همچنین به عنوان چهارمین سازنده این آنتن در دنیا هستیم که موفق به دست یابی به چنین فناوری شده ایم و روز به روز به دنبال تقویت زیرساخت های خود و پیشرفت بیشتر هستیم.

این مدیر شرکت دانش بنیان در رابطه با قرارداد‌هایی که با سازمان‌های مختلف بسته است، بیان کرد: به جهت آنکه امروزه سرعت اینترنتبرای بسیاری از کاربران اینترنتی اهمیت دارد و هریک از اپراتورهای کشور به دنبال بهبود سرعت اینترنت خود هستند  یکی از اپراتور‌های کشور قراردادی به ارزش دو میلیارد تومان با ما منعقد کرده است و فرکانس اینترنت خود را از این آنتن تامین خواهد کرد.

وی یادآور شد: اینترنت در گذشته با سرعت ۳g و ۴g ارائه می‌شد و امروز سرعت اینترنت به  به LTE تبدیل شده است و فرکانسی که از این این آنتن تامین می‌شود در رابطه با اینترنتLTE است  و سبب می‌شود که سرعت اینترنت خط کاربران اپراتور‌های مختلف روز به روز افزایش یابد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.