از آنجایی که در گذشته دست ما به کم نمی‌رفته، طبق صحبت‌های آقای نجفی ۱۳ هزار نفر در فاصله سه ماه مانده به انتخابات به پرسنل شهرداری اضافه شدند که این نشان می‌دهد که استادان‌ آش را با چند وجب روغن قبل از پایان دوران ریاست‌شان بار گذاشته بودند.

فقط سؤالی که به ذهن انسان خطور می‌کند(خطور کردن کار بدی نیست!) این است که شما که می‌توانید در عرض سه ماه حدود سیزده هزار نفر را که از قضا سابقه یک روز کار مرتبط با حوزه شهرداری ندارند را استخدام کنید، چرا ظرف... که نه! تشتِ این همه سال مدیریت‌تان مشکل بیکاری را قلفتی حل نکردید؟! اصلاً چرا ساختمان شهرداری تهران را از خیابان بهشت، به استادیوم آزادی منتقل نکردید تا بتوانید صد هزار نفر را طوری استخدام کنید که همه جا شوند و یکصدا شما را تشویق کنند؟!

آقای نجفی وضعیت شهرداری تهران این اختیار و قدرت عمل را به شما می‌دهد که نهایتاً «مراقب گلدان اطلسی باشید!» یا «گلدان‌ها را آب داده و سلام همسایه را جواب دهید» و از دور به افق خیره شوید.

خصوصاً و خاصه آنجایی که گفته‌اید: «سرانه فرهنگی و اجتماعی ویژه بانوان چهار صدم مترمربع است و این سرانه در بخشی از مناطق صفر است» یعنی حتی ۹۶ صدم در اختیار یک گروه دیگر است و چهار درصد در اختیار بانوان است که خود بانوان هم راضی به این دست و دل‌بازی مدیران سابق نبوده‌اند که احتمالاً در برخی از مناطق با اصرار خود بانوان و با بی‌میلی مدیران وقت، این میزان به صفر مطلق رسیده است.

خلاصه خوشحال باشید که جزو مردم عادی هستید یا حداقل شهردار تهران نیستید که حداقل گستره عملکردتان از برداشتن یک موز بیشتر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.