« محمد اسلامی» در جلسه شورای اداری نوشهر با بیان اینکه حضور هوشیارانه مردم طی چند روز گذشته در محکوم کردن فتنه گران و اغتشاش گران مسؤولیت مدیران را بیشتر کردند، اظهار کرد: دشمن به دنبال نقطه ضعف در جمهوری اسلامی است و مردم با هوشیاری نشان دادند که پایبند به انقلاب و نظام هستند.

وی از نوشهر به عنوان یک شهرستان با استعدادهای کشوری یاد کرد و گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های فراوان از جمله جنگل، جلگه، دریا، بندر، فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی است و با وجود همه این امکانات دلیلی برای فقر، بیکاری و آسیب های اجتماعی وجود ندارد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها باید جهادی عمل کرده و در خدمت مردم باشند، افزود: با توجه به اینکه ۶۰ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها زندگی می کنند بنابراین از معدل کشور هم بالاتر است و باید زمینه اشتغال را برای روستائیان بیشتر فراهم کرد.

اسلامی در ادامه با اشاره به بودجه ۹۷ تصریح کرد: بودجه امسال بسیار مناسب است اما با توجه به اینکه استان مازندران در حوزه ملی خدمات ارائه می دهد نیازمند اصلاح بودجه فعلی متناسب با ظرفیت موجود با کمک نمایندگان مجلس است.

وی بخش روستا، کارآفرینان و جوانان تحصیل کرده را از جمله ظرفیت های لازم جهت توسعه در مازندران عنوان کرد و گفت: موانع بر سر راه فعالان اقتصادی باید برداشته شود چرا که نقش مهمی در توسعه و کمک به دولت دارند.

استاندار مازندران با ابراز نگرانی از کاهش تردد کشتی در بندر نوشهر، اظهار کرد: وجود دریا یکی از ظرفیت های بزرگ این شهرستان است و باید به گردشگری دریایی به صورت جدی پرداخته شود.

اسلامی با ابراز نگرانی از وضعیت موجود زباله در مازندران گفت: تلاش همه دستگاه‌ها باید در جهت رفع معضل زباله در ساحل، جنگل و جاده باشد و در این زمینه به فرهنگ جداسازی و تفکیک زباله از مبدا نیز پرداخته شود.

وی از پرورش ماهی در قفس به ویژه پرورش ماهیان خاویاری به عنوان یکی از مهم ترین ظرفیت های دریایی اشاره و تصریح کرد: دولت در این زمینه تسهیلات مناسبی را ارائه می دهد.

استاندار مازندران در ادامه با تأکید بر افزایش کیفیت نان گفت: هیچ نانوانی در استان حق ندارد نان بی کیفیت به مردم عرضه کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.