حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه -۲۰ دی ۱۳۹۶) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های وعده داده شده از سوی رئیس‌جمهوری در طول سال از طریق قانون بودجه امکانپذیر است، اظهار کرد: لایحه بودجه برآیند نظرات اعضای دولت است که در سه شیفت کاری مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت و در فرصت قانونی نیز به مجلس ارائه شد. در این لایحه منابع و مصارف کاملا مشخص است.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات مردم به برنامه‌های رئیس‌جمهوری رای دادند، خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های رئیس‌جمهوری ریشه‌کنی فقر مطلق و ایجاد اشتغال بوده است و طبیعتا اجرای برنامه‌های رئیس‌جمهوری در طول سال از طریق برنامه بودجه امکانپذیر است، بنابراین بسیار امیدواریم که نمایندگان در تحقق برنامه‌های دولت همراهی و یاری کنند تا خواسته مردم تحقق پیدا کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین درباره احتمال ایجاد تغییر در لایحه بودجه پیشنهادی دولت گفت: هر لایحه‌ای که اساس آن در مجلس تغییر کند طبیعتا تبدیل به یک طرح می شود در این زمینه بسیار امیدوار هستیم که نمایندگان محترم مجلس برنامه های رئیس‌جمهوری که مردم به آن رای دادند را در نظر بگیرند و ان‌شاءالله شاهد تکمیل لایحه بودجه باشیم، نه اینکه خدایی نکرده این لایحه تغییر کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.