به گزارش دیلی میل ،گری لینکر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس ، در صفحه توئیتر خود، تصاویر ویدئویی از اقدامات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی علیه کودکان و نوجوانان منتشرکرده و رفتار خشونت آمیز آنها « مشمئز کننده و تهوع آور» توصیف کرد.

در این کلیپ که توسط گروهی از حامیان حقوق بشرتهیه شده است، نحوه دستگیری ۱۸ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال فلسطینی در شهر هبرون کرانه باختری و حبس آنها در یک قفس کوچک نشان داده شده است.

بازنشر این فیلم و به نمایش گذاشتن این صحنه های ضد انسانی،از سوی لینکر موافقان و مخالفانی داشت و عده ای از حامیان صهیونیسم این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس را مورد انتقاد قرار دادند.

لینکر در دفاع از اقدام خود به آن دسته از کسانی که کودکان و جوانان فلطسینی را ابزار تروریست‌های افراطی دانسته‌اند، نوشت: من تأکید می‌کنم که طرف کسی را نگرفته‌ام اما حبس کردن چند فرد کم سن‌و‌سال در یک قفس کار اشتباهی است. در عوض از شما می‌پرسم آیا فکر می‌کنید این راه رفتار کردن با آنها است؟ من توئیت‌هایی در محکومیت شدید فاشیسم، نژادپرستی و تروریسم گذاشته‌ام اما ظاهراً شما علاقه ای به دیدن آن توئیت‌ها ندارید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.