حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای درباره دست خط بقایی در خصوص راحت بودن در سلول انفرادی اظهارکرد: اگر بقایی رضایت بدهد می‌توان دست خط بقایی را منتشر کرد. این قول را می‌دهم که به قاضی بگویم که آقای بقایی اگر واقعا اعلام کرده این دست خط منتشر شود، منتشر کنید.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره حکمت صبر  سکوت قوه قضاییه که قبلا اعلام شده بود افزود: اگر حکمت را بگوییم که حکمت نیست. ان شاء الله در زمان خودش مشخص می شود.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوال دیگری درباره لات و گنده‌گو خواندن احمدی نژاد و اینکه چرا چنین آدمی که از نظر شما چنین است، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است و چرا قوه قضاییه مصادیق تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی را تبیین نمی‌کند گفت: گفتم در صحبتی که ایشان در ۳۸ دقیقه کرده، تعداد کثیری دروغ است و در یک صفحه بیش از ۱۰ دروغ مطرح شده است. من نگفتم ایشان لات است. من حرف‌های خودم را به یاد دارم. وقتی سئوالی را کردند، گفتم این مطالب این روزها، مرا به یاد داستان آن لات انداخته است. شما می گویید که این حرف من منتسب به احمدی نژاد می شود. خیلی خب قبول می کنم. وقتی احمدی نژاد می‌آید نسبت هایی را به دیگری می دهد، چطور نسبت به حرف او هیچ حرفی ندارید؟ چطور نسبت به او که اتهامات فراوان به مجلس، مجمع تشخیص و قوه قضاییه و افراد در قوه قضاییه می دهد، حرف نمی زنید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.