این نمایشگاه دقیقا همان جاییست که می‌توانید محصولات خود را در محیطی مناسب و تخصصی در کنار دیگر محصولات ساختمانی به نمایش گذاشته و از تسهیلات ویژه این نمایشگاه برای واگذاری غرفه‌ها استفاده کرده و شانس دیده شدن خود را افزایش دهید.

نمایشگاه ساختمانی رضا در زمینی به مساحت ۳۲۰۰۰ متر مربع در میدان آزادی، بزرگراه فتح بلوار الغدیر خیابان منجیل واقع شده و دارای ۲۵۶ باب مغازه، ۲۷ سوله در متراژهای مختلف، یک رستوران مجلل و ۱۰۰۰ دستگاه پارکینگ می‌باشد.

نمایشگاه صنعت ساختمان رضا در منطقه۱۸ تهران واقع شده است و مسیرهای دسترسی آن از شمال میدان آزادی انتهای اتوبان یادگارامام و از جنوب اتوبان آزادگان می‌باشد مهمترین ویژگی این مجموعه همجواری آن با بازار مبل یافت آباد می باشد.

خبرخوب اینکه نمایشگاه رضا در راستای نزدیک شدن به اهداف توسعه کشوری، در نظر دارد که واحدهای تجاری خود را به تمامی تولید کنندگان داخلی که در زمینه صنعت ساختمانی از جمله کاشی و سرامیک، درب و پنجره‌های UPVC، پارکت و کاغذ دیواری، سنگ،‌کابینت، لوله و اتصالات شیرآلات فعالیت می‌کنند، با شرایط ویژه‌ای واگذار نماید.

1

هم اکنون تعداد زیادی از واحدهای تجاری این نمایشگاه واگذار شده و در اختیار برندهای معتبر و معروف قرار گرفته است. در همین راستا شما نیز این شانس را دارید تا محصولات خود را در کنار دیگر برندهای تخصصی ساختمانی در فضایی نزدیک به شهر تهران و با دسترسی آسان به نمایش بگذارید. اینکه مشتریان‌تان، شما را در کنار دیگر برندهای معتبر و تخصصی محصولاتی چون کاشی، سرامیک، درب، پنجره‌های یو پی وی سی، پارکت، کاغذ دیواری، سنگ، کابینت، لوله، اتصالات و شیرآلات ببینند، در دیده شدن و فروش شما تاثیر شگرفی خواهد داشت و به شما این امکان را می‌دهد در فضایی کاملا حرفه‌ای به تبلیغات و رقابتی سالم بپردازید.

2

گفتنی است هم اکنون برندهای داخلی معتبری چون پنجره لوتوس، شرکت  طراحی دکوراسیون داخلی GLOBO، چسب غفاری، چوب سازان قرنیز، نور و روشنایی افراتاب، شیرآلات ساختمانی شودر، کاشی و سرامیک پاسارگاد، آجر نماچین، رنگ رنوکل، نمایندگی کناف، محصولات خانگی T&D، شیشه شفق، نمایندگی درب و پنجره‌های UPV شرکت deceuninck، فروشگاه روشویی‌های لوکس GOLD.BANYOM، قفل آسا، شیرآلات راسان، شیرآلات شیبه، کاشی و سرامیک لئون و غیره در این نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند. وجود چنین برندهای شناخته شده و معتبری در کنارهم نشان رونق تجاری این نمایشگاه دارد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر بیشتر واحدهای تجاری نمایشگاه رضا به فروش رفته و فقط تعداد محدودی برای واگذاری باقی مانده است. چنانچه مایلید اطلاعات بیشتری در زمینه شرایط ویژه‌ی فروش و اجاره واحدهای تجاری داشته باشید، با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۵۷۰۷۰ یا ۶۶۶۶۰۴۲۶ تماس حاصل نمایید.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.