دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. برانکو پس از این دیدار گفت: من به بازیکنانم به خاطر این برد تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه جنگیدند. آن هم در مقابل تیمی که دومین شکستش در یک سال گذشته بود. این دیدار واقعا یک داربی بود. جدا از نتیجه، تیم بهتری نسبت به جم بودیم.

او افزود: چیزی که من را به طور خاص خوشحال می‌کند انگیزه بازیکنانم بود. در پایان این بازی این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم که ۹۰ دقیقه به ما امید دادند که برنده این بازی باشیم. یک بار دیگر تبریک ویژه به بازیکنانم می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس درباره رفتار تماشاگران این تیم در این دیدار گفت: شما در بازی بودید؟ شما دیدید کسی از طرف ما تماشاگران را تهدید کند؟ هواداران بطری می‌انداختند. احتمالا از یک چیزی ناراحت بودند. تمام پرسنل ما جلوی تماشاگران را می‌گرفتند که پرتاب نکنند.

برانکو درباره داوری این دیدار گفت: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم. ما در دو سال گذشته مشکل زیادی داشتیم اما همان قدر می‌دانم که این هفتمین پنالتی است که برای پارس جنوبی گرفته می‌شود. بیشتر از استقلال و پرسپولیس!

او درباره پارس جنوبی تصریح کرد: من به بازیکنانم گفتم که آنها ۱۱ هفته صدر جدول هستند و این تصادفی نیست. آنها خوب سازمان‌دهی شدند و تحت فشار بازی نمی‌کنند و از بازی لذت می‌برند. به همین خاطر برد ما ارزش بیشتری دارد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد خط حمله تیمش گفت: ما دو بازی سخت مقابل پدیده و پارس جنوبی داشتیم که هر دو تیم سازماندهی خوبی دارند. طبیعی بود که می‌دانستیم به سختی به موقعیت گل دست پیدا می‌کنیم. مقابل پدیده چهار، پنج موقعیت گل داشتیم که باید گل می‌زدیم. امروز البته موقعیت‌های کمتری داشتیم. ما از سیستم دفاعی حریف آگاه بودیم و به نحوی بازی کردیم که برای حریفمان مورد پسند باشد اما آگاهانه این کار را کردیم چون قهرمان کشور هستیم.

برانکو افزود: تمام تلاش ما این است که مدام هجومی بازی کنیم چون این تنها روشی است که با آن می‌توان نتیجه را حفظ کرد. نهایتا هم به نفعمان تمام شد. وقتی دقیقه ۹۶ گل می‌زنید به شانس ربط پیدا می‌کند اما ما به دنبال این گل بودیم. ما این احساس را داشتیم که گل حوالی تیم ما است.

او در ادامه درباره تمدید قرادادش تصریح کرد: تغییراتی در کادر مدیریتی باشگاه بوده که تاثیراتی روی بازیکنان داشت. بازیکنان می‌خواهند همه چیز شفاف باشد. ما هم به دنبال این هستیم که همه چیز به روال عادی برگردد. یک ماه وضعیت مشخص نبود که طاهری می‌خواهد برود یا نه و چه کسی به جای او خواهد آمد. از طاهری به خاطر همکاری که در دو سال گذشته داشتیم تشکر می‌کنیم. مطمئن باشید پرسپولیس وضعیتش بهتر خواهد شد. تمدید قرارداد بین من و باشگاه است و بستگی به باشگاه و پیشنهادش دارد. این توافق دو جانبه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.