در مهم‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پارس جنوبی و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار که بین تیم‌های اول و دوم جدول برگزار شد، به نظر می‌رسید شاهد بازی پر افت‌ و خیزی باشیم اما دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار دادند و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا جدال صدرنشینان لیگ ایران در نیمه اول، بدون گل به پایان برسد.

دقیقه ۱۹: حرکت زیبای گادوین منشا با عبور این مهاجم از چند بازیکن پارس جنوبی بود که ضربه مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها به آرامی در دستان محسن فروزان قرار گرفت.

دقیقه ۳۶: خطای محسن مسلمان روی بازیکن پارس جنوبی با اعتراض شماره ۷۷ پرسپولیسی‌ها همراه بود که باعث شد داور این مسابقه، کارت زردی را به بازیکن پرسپولیس نشان دهد.

ترکیب پارس جنوبی: محسن فروزان، حامد نور محمدی، مایکل اومانا، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، علی دشتی، احسان تاییدی و ابراهیم صالحی.

ترکیب پسرپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.