روسیا الیوم گزارش داد ، بنیامین نتانیاهو که در پارلمان رژیم صهیونیستی صحبت می کرد، افزود: رهبران و سران عرب مانعی در برابر گسترش روابط اسرائیل با همسایگان عربش نیستند بلکه مانعی که اسرائیل با آن رو به رو است و همواره از آن می ترسد، ملت های عرب و افکار عمومی آنهاست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد، مانع بزرگ در برابر گسترش صلح، رهبران عربی پیرامون ما نیستند، بلکه افکار عمومی حاکم در این کشورها است.

به گفته نتانیاهو مردم در کشورهای عربی طی سال های طولانی شست وشوی مغزی شدند و برای آنها تصاویر اشتباه و جانبه دارانه ای از کشور اسرائیل ترسیم شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز در چهل و چهارمین سالمرگ «دیوید بن گورین» مؤسس رژیم صهیویستی گفته بود: در حال حاضر به صورت مخفیانه همکاری پر باری میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی وجود دارد و ابراز اطمینان کرده بود که روابط رژیم صهیونیستی با آنها پربار تر خواهد شد. 

«یووال اشتاینتز» وزیر نیرو رژیم صهیونیستی نیز 29 آبان ماه با تاکید بر اینکه تل آویو با برخی از کشورهای عربی روابط پنهانی دارد، اعتراف کرده بود: اسرائیل آماده تبادل اطلاعاتی با عربستان برای رویارویی با ایران است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.