آس گزارش داد، رئال مادرید شنبه در هفته‌ سیزدهم لالیگا به مصاف مالاگا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: ترجیح می‌دهم گرت بیل همراه تیم باشد. او بازیکن قدرتمندی است، سریع حرکت می‌کند و عملکردش در تیم کاملا تاثیرگذار است. با این حال بیل باید آمادگی کاملش را به دست آورد و سپس برای مادرید بازی کند.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: بیل بازی‌های خیلی خوبی برای مادرید انجام داده است. درست است که درباره آسیب‌دیدگی های متعددش خیلی صحبت می‌شود. او سه بازی انجام می‌دهد و آسیب می بیند اما با این حال برای تیم اهمیت زیادی دارد. نمی دانم چه زمانی برای ما بازی خواهد کرد. او امروز تمرین کرد و در شرایط خوبی قرار دارد. دلم برای بیل تنگ شده است. ما دوست داریم او تیم را همراهی کند و هر موضوع منفی که در پیرامونش است را از بین ببریم.

سرخیو راموس در دیدار برابر اتلتیکومادرید از ناحیه بینی به شدت آسیب دید و مجبور شد از نیمه دوم بازی را از نیمکت ذخیره ها تماشا کند. مدافع ‌اسپانیایی به این علت دیدار برابر آپوئل نیکوزیا را در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد. او در تمرینات امروز با ماسک حاضر شد.  زیدان در رابطه با حضور راموس در دیدار شنبه گفت‌: فردا مشخص خواهد شد او می‌تواند بازی کند یا نه. اگر راموس در شرایط خوبی قرار داشته باشد، تیم را همراهی خواهد کرد. بازیکنان دیگری می‌توانند جای خالی او را پر کنند. ترس از چیزی ندارم. اگر راموس بازی نکند، یک بازیکن دیگر جایگزین او خواهد شد و عملکرد خوبی خواهد داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.