مرادی در مورد چرایی قرار نگرفتن نام کیانوش رستمی در لیست اولیهتیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا بر روی سایت رسمی فدارسیون جهانی گفت: پیش از این مکاتباتی در این خصوص با فدراسیون جهانی داشتیم، اما به نظر می‌رسد ناهماهنگی به وجود آمده بین تیم اجرایی و مسئولان برگزاری مسابقات سبب به وجود آمدن چنین شائبه‌ای شده است. به هر حال ویزای کیانوش رستمی صادر شده است و مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: روز یکشنبه یک نماینده از فدراسیون جهانی به عنوان جایگزین ایران در کنگره حضور خواهد پیدا خواهد کرد و با توجه به مشکل عدم صدور ویزا نمی‌توانستیم در کنگره حضور پیدا کنیم، از این‌رو ناچار بودیم لیست نهایی را در زمان کنگره اعلام کنیم و به همین خاطر به نظر می‌رسد سایت فدراسیون جهانی یا فدارسیون وزنه‌برداری آمریکا دچار اشتباه شده باشند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان یادآور شد: در چند هفته اخیر وزارت ورزش و وزارت امور خارجه تلاش‌های زیادی کردند تا سرانجام ویزای کیانوش رستمی به همراه سایر نفرات صادر شد. به اعتقاد من به دلیل ناهماهنگی نام رستمی در این لیست قرار نگرفته است، ولی مشکلی در این خصوص وجود ندارد و او به همراه سایر نفرات با قدرت در مسابقات جهانی حضور پیدا خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.