به گزارش ایلنا، امیر خوش‌کنار فرمانده تیپ ۳۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: کارکنان تیپ ۳۵ واکنش سریع در همان ساعات اولیه تعداد ۵۵ نفر از کسانیکه در زیر آوار بودند را زنده خارج کردند، تعداد ۱۰۶ نفر را به صورت زمینی با آمبولانس‌ها و خودرو‌هایی که در اختیار داشتیم به بیمارستان منتقل کردیم و تعدادی زیادی از عزیزان که در زیر آوار بودند و متاسفانه جان باختند را خارج کردیم و تحویل خانواده‌های آنها دادیم. 

سرتیپ دوم مراد خوش کنار تصریح کرد: درحال حاضر در خصوص اسکان عزیزان حادثه دیده به صورت شبانه روزی در خدمت مردم هستیم ‌و در این مسیر کوچکترین خستگی را احساس نمی‌کنیم و تا زمانی که مردم به آرامش برسند و به ما نیاز داشته باشند در کنارشان خواهیم بود. 

فرمانده تیپ ۳۵ واکنش سریع گفت: مهمترین مسوولیت ما در این روزها تامین امنیت است و از همان ابتدا در این حوزه وارد عمل شدیم و شهر و محله‌ها را در اختیار گرفته و کاملا به منطقه مشرف هستیم و منطقه به صورت شبانه روزی تحت واپایش تیپ ۳۵ واکنش سریع است . 

وی در خصوص بارندگی اخیر نیز گفت : متاسفانه بارندگی زندگی مردم را دچار مشکل کرد ولی به لطف خدا و همت ارتش و دیگر نهاد‌ها در حال واگذاری کانکس ها به مردم هستیم که تا کنون چند منطقه  تحت پوشش قرار گرفته است .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.