امسال هم درست مثل سال گذشته فروشگاه اینترنتی مدیسه از بلک فرایدی تا سایبر ماندی (۳تا ۶ آذر) با تخفیف‌های استثنایی روی بیش از بیست هزار کالا و فروش صدها کالای رایگان، شما را روی صندلی میخکوب خواهد کرد!

انتظار برای اولین جمعه سیاه

حتماً شما هم قبل از خواندن این خبر، نام بلک فرایدی Black Friday  یا جمعه سیاه را شنیده‌اید. از چند سال گذشته در کشور ما به تدریج، بلک فرایدی به عنوان روز بزرگ حراج فروشگاه‌های اینترنتی شناخته و روز به روز به محبوبیت آن افزوده شد. جمعه سیاه (بلک فرایدی) اولین جمعه بعد از عید شکرگزاری است که در امریکا و اروپا به عنوان استثنایی‌ترین روز خرید از بزرگ‌ترین حراجی‌ها و فروشگاه‌ها شناخته می‌شود. حضور جمعیت بسیار زیاد مردم و تشکیل صف‌های طولانی خریداران کالاهای تخفیف‌خورده در فروشگا‌ه‌ها، خرید بلک فرایدی را به یک سنت جهانی تبدیل‌ کرده‌است.

photo_2017-11-22_19-20-12

 

حضور قابل توجه حراجی‌های بلک فرایدی  در میان فروشگاه های اینترنتی

این درحالیست که در ایران طی چند سال اخیر، حراجی‌های بلک فرایدی به طرز قابل توجهی میان فروشگاه‌های اینترنتی، دیده می‌شود. هرچند که از سال 2005 تا‌ به ‌حال، در دیگر نقاط دنیا، در اولین دوشنبه پس از عید شکرگزاری با نام سایبر ماندی Cyber Monday، حراج‌های فروشگاه‌های اینترنتی، برای خریدارانی که فرصت یا تمایل حضور در فروشگا‌ه‌های فیزیکی را ندارند، به راه می‌افتد.

 به لطف این دو اتفاق که فاصله زمانی آن سه روز است، فروشگاه آنلاین مدیسه از 3 تا 6 آذر ماه 1396، حراج هیجان‌انگیزی برگزار می‌کند که مطمئن هستیم تا مدت‌ها از خاطر شما پاک نخواهد شد. این رویداد شامل تخفیف‌هایی تا 100% روی تمام کالاهای این فروشگاه است. بر خلاف دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، که برای تعداد محدودی از کالاها تخفیف‌هایی محدود در نظر می‌گیرند، فروشگاه‌ مدیسه قیمت‌های بیش از بیست هزار کالا را شکسته و از همه مهم‌تر، صدها کالای رایگان به مشتریان خود عرضه می‌کند.

با شروع بلک فرایدی تا پایان سایبر ماندی، در کانال تلگرام مدیسه هر سه ساعت 60 کد تخفیف شامل 10 تا 500 هزارتومان تخفیف بابت هر سفارش، برای مشتریان همیشگی مدیسه ارسال می‌شود. علاوه بر آن، در اقدامی استثنایی در فروشگاه مدیسه، صدها کالا به قیمت رایگان به فروش می‌رسد.

کافیست عضو کانال تلگرام مدیسه شوید و در آن‌جا منتظر تخفیف‌های داغ مدیسه برای مشتریانش باشید تا شما هم بتوانید سهم خود را از این هدایا بردارید.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.