سردار یدالله جوانی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون اینکه مذاکرات موجب موفقیت در راه مبارزه با داعش و گروه‎های تروریستی است، اظهار داشت: اینکه بخواهند عده ای نقش مذاکرات را در شکست داعش مطرح کنند حرف نادرستی است. آن چیزی که داعش را از پا درآورد حماسه ها و مجاهدت ها و مبارزات و مقاومت های ائتلاف مبارزه با داعش بود.

 

وی در ادامه سخنان خود در خصوص سناریوی جدید عربستان برای بحران آفرینی در کشور لبنان، تأکید کرد: سعودی ها بازیگر سناریوهای غربی ها برای منطقه هستند و در این سالها علیرغم تلاش ها و هزینه های بسیار نتوانستند به اهدافی که داشته اند برسند. امروز نیز می توان گفت این سناریوی کودکانه ای که آل سعود شروع کرده و سعد حریری را به زور مجبور به استعفا و او را در عربستان بازداشت کرده است، با هوشمندی ملت لبنان با شکست روبرو خواهد شد.ملت لبنان با آگاهی ای که امروز دارند اجازه خلع سلاح شدن لبنان و منزوی شدن این گروه مقاومت را نمی دهند و قطعاً توطئه های عربستان با شکست روبرو خواهد شد.

 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: ملت لبنان که بارها مورد تهاجم رژیم صهیونیستی قرار گرفته و از طرفی شاهد توطئه های عربستان برای به خاک و خون کشیدن ملت های منطقه بوده است هرگز اجازه نخواهد داد و نمی پذیرد که به گروه حزب الله فشار آورده شود زیرا حزب الله تأمین کننده منافع آنهاست.

 

نامه جبهه پایداری به رهبر انقلاب درباره پایان داعش

 

همچنین ایسنا نوشت: 

جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره پایان داعش، به رهبر انقلاب نامه نوشت. در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

 

پیروزی قاطع سپاهیان نور بر خفاشان تاریکی و پاک سازی سرزمین های مقدس اسلامی از لوث وجود داعشیان را به آن رهبر عزیز و شجاع و ملت شهید پرور ایران و امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان تبریک می گوییم. یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم که با مجاهدت و نثار خون خود این پیروزی را رقم زدند همیشه گرامی و درجاتشان در پیشگاه خداوند متعال بلند مرتبه تر باد. ما بهمراه امت بزرگ اسلامی به همه افراد، گروه ها و نهادهایی که در این زمینه ادای وظیفه نمودند از مدافعان ایرانی حرم و رزمندگان سرفراز نیروی قدس بویژه سردار سرافراز قاسم سلیمانی گرفته تا حزب الله قهرمان لبنان، نیروهای حشد الشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و حیدریون سوریه و بسیاری از دیگر سربازان گمنام می بالیم و برای آن ها آرزوی توفیق هرچه بیشتر در راه حفظ دستاوردها و پیگیری آرمان های بلند اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را داریم.

 

به امید این که این پیروزی ها مقدمه آزادی قدس عزیز و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.