انارکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: رزمنده‌های گردان عملیاتی فاتحین مامور به مقابله و مبارزه با گروه‌های مختلف تروریستی هستند و اقدامات مختلفی را نیز انجام داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: گروهان‌های گردان فاتحین شرق استان تهران طی ماه‌های گذشته ویژه برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای را گذرانده‌ و آمادگی نسبی را کسب کرده‌اند.

فرمانده گردان فاتحین شرق استان تهران گفت: با توجه به آمادگی رزمنده‌های فاتحین شرق استان تهران برای انجام ماموریت‌های مختلف، آموزش‌های دیده شده باید به صورت عملی نیز اجرا می‌شد.

انارکی اظهار داشت: رزمنده‌های گردان فاتحین شرق استان تهران از عصر روز گذشته سه شنبه همزمان با هفته بسیج رزمایش محمد رسول الله(ص) به جهت آموزش زندگی در شرایط سخت را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این رزمایش شرایط زندگی در شرایط سخت به همراه آموزش‌های تکمیلی و اجرای عملی کلاس‌های تئوری گذرانده شده در نواحی مقاومت بسیج شرق استان تهران می‌باشد.

فرمانده گردان فاتحین شرق استان تهران با بیان این که بیش از ۱۴۰ رزمنده در این رزمایش حضور دارند، گفت: حرکت از میدان موانع با شرایط سخت، کلاس‌های سلاح کشی، شناسایی گروه‌های تروریستی، برنامه های تاکتیکی مختلف از جمله اختفا و استتار، کمین و ضد کمین، جنگ شهری، میدان تیر و دیگر کلاس‌های تخصصی اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رزمایش محمد رسول الله(ص) گردان فاتحین از ورامین آغاز شد و به مدت ۴ روز در کویر جنوبی ورامین ادامه خواهد داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.