به گزارش وب سایت برنامه نود، قبل از بازی پرسپولیس با پدیده، بازیکنان پرسپولیس تلاش کردند جو تند علیه بیرانوند را آرام کنند. جلال حسینی، مهدی طارمی، محسن مسلمان و شجاع خلیل‌زاده بازیکنانی بودند که برای بیرانوند در اینستاگرام پست گذاشتند و از او حمایت کردند. بعد از بازی اما، رفتار بیرانوند باعث شد اکثر تیم، حاضر نشوند کنار او قرار بگیرند.

جلال حسینی، اولین کسی بود که بلافاصله پس از مسابقه علیه رفتار بیرانوند موضع گرفت: «ما اصلا در باشگاه‌مان کسی نیست، بیرانوند کارش کاملا اشتباه بوده اما واقعا تحت فشار هستیم.» کاپیتان پرسپولیس پس از مسابقه، پستی که در حمایت از بیرانوند گذاشته بود را هم پاک کرد.

علاوه بر جلال حسینی، محسن مسلمان و شجاع خلیل‌زاده هم پست‌هایشان در حمایت از بیرانوند را پاک کردند و مهدی طارمی، تنها کسی بود پستی که در حمایت از بیرانوند گذاشته بود را نگه داشت.

امروز نوبت برانکو شد که از طرف بیرانوند، عذرخواهی کند: «ما به‌خاطر هواداران بازی می‌کنیم. به کسی حق نمی‌دهم که به آنها بی‌احترامی کند. من از طرف خودم عذرخواهی می‌کنم. او مقصر است. قطعاً با او برخورد می‌کنیم و جریمه خواهد شد.»

رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم واکنش منفی به بیرانوند و رفتارهای اخیر او داشت: «رفتار بیرانوند را تایید نمی‌کنم. با او هم برخورد می‌کنیم. بازیکنان پرسپولیس باید قدر موقعیت و جایگاهی که پیدا کرده‌اند را بدانند. آنها در پرسپولیس می‌توانند یک شبه مشهور شوند اما باید قدر این شهرت را هم بدانند.»

در بین همه پرسپولیسی‌ها، فقط گادوین منشا امروز پشت دروازه‌بان تیمش درآمد و مثل بیرانوند، به هواداران تیمش هیس نشان داد. یک حامی، برای دروازه‌بانی که هنوز خودش قدمی برای بهبود روابطش با هواداران پرسپولیس برنداشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.