به گزارش تسنیم، مظفر رحیمی اظهار داشت: با توجه به تخریب زیرساختهای موجود در مناطق زلزله‌زده و قطعی آب و برق از همان روز اول تأمین نان مورد نیاز مردم آسیب‌دیده را در دستور کار قرار دادیم و ۷۰ هزار قرص نان از واحدهای خبازی سطح استان در روز ابتدای حادثه، تأمین و توزیع شد.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: با همیاری مدیران شرکتهای غله استانهای کشور به ویژه استانهای کردستان، همدان و لرستان، روزانه بیش از 250 هزار قرص نان به مناطق زلزله ‌ارسال شده که تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار قرص از طریق همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در مناطق زلزله‌زده توزیع شده است.

 

وی با تشکر از انجمن صنفی کارخانه های تولید آرد استان که در هماهنگی و ارسال کمکهای کارخانه‌های آرد سراسر کشور از هیچ تلاشی فروگذار نبودند، گفت: این افراد نیز از همان روز ابتدایی وقوع حادثه همگام با سایر اقشار امدادرسان، کمکهای غذایی و اقلام گرمایشی را در هماهنگی با ستاد بحران استان بین آسیب دیدگان از زلزله تقسیم کردند.

 

رحیمی عنوان کرد: با احداث چندین دستگاه نانوایی سیار و همچنین تأمین آب و برق و گاز مورد نیاز سایر نانوایی‌های به جا مانده از زلزله، اکنون تأمین نان در مناطق زلزله‌زده از حالت بحرانی خارج شده است.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکلی درباره تأمین نان مورد نیاز این مناطق نداریم گفت: از تمامی افرادی که قصد یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان را دارند درخواست می‌شود تا کمکهای خود را در قالب پتو، چادر، وسـایل گرمایشی، لباس گرم و اقلام بهداشتی، کانـکس و نایلون ضخیم ارسال کنند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.