به گزارش میزان، سرلشکر محمد باقری با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمال‎غرب نیروی زمینی ارتش، گفت: از رویکرد هوشمندانه امیر موسوی فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان ارتش تشکر می‌کنم که هنگامی که دشمن سپاه را گروه تروریستی معرفی کرد و تصمیم گرفت تحت تحریم قرار دهد سکوت نکرده و همه یگان‌ها در ارتش و سپاه با برپایی مراسم وحدت و یکدلی، دست در دست هم وحدتشان را نشان دادند.

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: این اوج بصیرت و هوشمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و جای قدردانی دارد، وحدتی که در دل ارتشی‌ها و سپاهی‌ها وجود دارد باید عیان شود تا مردم به این وحدت و برادری دلگرم شوند. تحریم‌هایی که امروز علیه جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا شدن است هدفش ایجاد جدایی بین مردم و نیرو‌های مسلح است دشمن می‌خواهد مردم زندگی راحت، اما در ذلت را جایگزین زندگی عزتمندانه، اما مواجه با تحریم اقتصادی کنند. اما مردم همیشه دشمن را ناامید کرده اند.

وی افزود: مردم، احزاب مختلف و جریان‌های سیاسی ما با سلیقه‌های گوناگون سیاسی، وقتی نام انقلاب، سپاه، بنیه دفاعی، و فعالیت‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی به میان آمد همه به میدان آمدند و وحدت و یکپارچگی را به رخ دشمنان کشیدند.

سرلشکر باقری گفت: ملت به طور یکپارچه و با وحدت کامل، پشت سر رهبری عزتمندانه ایستاده و دست از انقلاب و نظام و اسلام برنمی دارد، این برای دنیا کاملا معنا دارد. ما به وجود چنین ملت و رهبری افتخار می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین خطاب به کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: الحمدالله امروز شاهد هستیم وضعیت امنیتی منطقه شمال غرب با همت و تلاش شما عزیزان در وضعیت بسیار مطلوبی است، عمده ماموریت ما در این حضور رسیدگی به وضعیت امنیتی منطقه شمال غرب بود که بحمد الله همه شاخص‌های امنیتی مطلوب و قابل قبول است و امنیت این منطقه که دشمنان برای نا امن کردن آن بسیار سرمایه گذاری کردند در سطح امنیت استان‌های مرکزی ما است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.