حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با مهر گفت: فرصت انتخاب رشته از ۲۴ مهر آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۳۰ مهرماه ۹۶ مهلت دارند ۲۰ کدرشته محل را در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کنند.

وی گفت: با توجه به اعلام رشته محل های جدید و انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، داوطلبان برای انتخاب رشته باید به این اطلاعیه ها توجه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کلیه متقاضیانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند باتوجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ و مندرجات اطلاعیه مذکور تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تا امروز ۳۰ مهر ۹۶ تعداد ۸۹ هزار و ۲۰۹ نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، کدرشته های مورد علاقه خود را انتخاب کرده اند.

توکلی اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که در کدرشته محل های تحصیلی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ پذیرفته شده اند حق انتخاب رشته در این مرحله را ندارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.