به گزارش ایرنا، وی افزود: انتشار توئیت مثل یک ماشین تحریر می‌ماند. من توئیت را منتشر می‌کنم و شما آن را بلافاصله در برنامه خود نشان می‌دهید.

وی تاکید کرد، اگر به شبکه‌های اجتماعی دسترسی نداشت، نمی‌توانست سخنان خود را به گوش رای‌دهندگان آمریکایی برساند.

ترامپ ادامه داد: وقتی کسی درباره من چیزی می‌گوید، می‌توانم از این طریق به سرعت به آن رسیدگی کنم.

رئیس جمهوری آمریکا که هیچ گاه با رسانه ها سر سازگاری نداشته است، از همان ابتدا به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط مستقیم با مخاطبانش روی آورد.

وی در ماه های گذشته بارها از عبارت «اخبار جعلی» در توصیف گزارش رسانه‌های آمریکا از پشت پرده وقایع کاخ سفید استفاده کرده است.

ترامپ اخیرا علیه رسانه‌ها که فعالیت‌های دولت در احیای مناطق توفان‌زده را ناکافی دانسته بودند، موضع گرفته و همچنین شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» را به سبب انتشار گزارشی درباره استعفای پنهانی «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا مورد مواخذه قرار داد.

از دیگر مواردی که رئیس جمهوری آمریکا در مورد آن‌ها از عبارت «جعلی» استفاده کرده، تحقیقات جاری در خصوص پرونده اتهام ارتباط نزدیکان وی با دولت روسیه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است؛ تحقیقاتی که ترامپ هدف از آن را فشار به دولتش می‌داند.

رئیس جمهوری آمریکا چندی پیش در اعتراض به گزارش‌های شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان برضد او و سیاست‌هایش، ویدئوی طنزی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که او را در حال ضربه فنی کردن فردی با لوگوی این شبکه نشان می‌داد، اقدامی که از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و اصحاب رسانه، غیرحرفه‌ای و دور از شان یک مقام عالی‌رتبه سیاسی ارزیابی شد.

دامنه اختلافات وی با رسانه ها به جایی رسیده است که او امسال از حضور در ضیافت شام با خبرنگاران که هر ساله به میزبانی کاخ سفید برگزار می شود، خودداری کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.