به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چالش‌ این روزهای علی کریمی با نفت طلائیه به شدت بالا گرفته، مشکلات و دلخوری‌هایی  که پس از کنار گذاشته شدن کریمی از سرمربی‌گری این تیم شروع شد و منجر به حواشی زیادی بین او، باشگاه  و سرمربی جدید تیم نفت طلائیه شد.

شکایت علی کریمی از باشگاه به دلیل عدم دریافت حق و حقوقش و صحبت‌های کریمی در خصوص پرونده اخلاقی درخشان در کمیته اخلاقی از مهم‌ترین حاشیه‌هاست. در این بین اما درخشان صحبت‌های کریمی را ادعای واهی خوانده و گفته که تهمتی بیش نیست.  

مالک باشگاه نفت طلایه نیز با این عبارات از خود دفاع کرد: برای گرفتن مجوز حرفه ای گری نتوانستیم اسم کریمی را به عنوان سرمربی در سیستم وارد کنیم. به ناچار باید نام سرمربی جدید را وارد می کردیم. از آنجا که تعهداتی به درخشان داشتیم از ایشان دعوت کردیم و خواستیم در ادامه قراردادش در خدمتش باشیم.به همین خاطر قرارداد قبلی درخشان را تغییر دادیم و ایشان مجددا مشغول به کار شد. ما کریمی را به عنوان مربی معرفی کردیم و داریم همکاری می کنیم ولی ایشان با ما همکاری نمی کند. در صورتی که ما عذر کریمی را نخواسته ایم و خواستیم همکاری داشته باشد. 

 اما کریمی گویا بدجور دلخور است، دلخوری که به خوبی در آخرین پست صفحه اینستاگرام او دیده می‌شود.

علی کریمی در اینستاگرام خود نوشت: " برای حذف آدمهای سمی از زندگیتان هیچ گاه احساس گناه  و خجالت و پشیمانی نکنید ، فرقی نمی‌کند از بستگانتان باشد یا عشقتان یا یک آشنای تازه "

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.