به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (جمعه) با حضور ۲۰۵ تکواندوکار (۱۰۳ تکواندوکار مرد و ۱۰۲ تکواندوکار زن) از ۵۵ کشور در سالن «پاکرباکس آرنا» لندن آغاز و فردا (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

امروز (شنبه) و در روز دوم این دوره از مسابقات، مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و وزن ۵۸- کیلوگرم مردان از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران در حال برگزاری است که آرمین هادی‌پور به عنوان آخرین نماینده کشورمان به مصاف «میخائیل آرتومونو» از روسیه نایب قهرمان جهان ۲۰۱۷ رفت.

آرمین در فینال این رقابت‌ها به مصاف «میخائیل آرتومونو» از روسیه نایب قهرمان جهان ۲۰۱۷ رقت. این پیکارها در حالی پیگیری شد که هر دو مبارز تا پایان راند سوم با احتیاط مبارزه می‌کردند و هیچ امتیازی رد و بدل نشد و کار به راند طلایی کشیده شد. در راند طلایی نماینده کشورمان نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد تا بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم پیش از این و در گام نخست برابر «صلاحدین بن صالح» تکواندوکار با سابقه بلژیک و نایب قهرمان اروپا ۲۰۱۵ با نتیجه ۱۱ بر ۵ به برتری رسید. او در دومین مبارزه رو در روی «جک وولی» تکواندوکار با سابقه ایرلندی قرار گرفت و با غلبه (۲۰ بر ۱۳) بر این هوگوپوش راهی مرحله نیمه نهایی شد.

هادی‌پور در سومین دیدار «تاوین هانپراب» از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ قرار گرفت و مبارزات با نتیجه ۷ بر ۷ به راند طلایی کشید اما در پایان این نماینده شایسته کشورمان بود که با غلبه بر این حریف راهی فینال شد.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.