به گزارش ایسنا، هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال ایران در سه روز شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود. در نخستین روز هفته دهم تا به حال سه دیدار برگزار شده است.

بادران تهران ۱ - شهرداری ماهشهر ۲

نارنجی‌پوشان تهرانی که هفته گذشته نخستین شکست فصلش را مقابل تیم شگفتی‌سازی برق جدید متحمل شدند این هفته هم ناکام بودند و مقابل شهرداری ماهشهر در دیداری خانگی شکست خورد. در این دیدار فرشید پاداش در دقایق ۱۳ و ۵۳ دو گل شاگردان کوروش موسوی را به ثمر رساندند و کریم اسلامی در دقیقه ۹۷ تک گل بادران را به ثمر رساند تا یک پیروزی خارج از خانه با ارزش برای ماهشهری‌ها رقم بخورد. البته بادرانی‌ها در این دیدار یک گل هم به ثمر رساندند که مردود اعلام شد.

با این نتیجه شهرداری ماهشهر ۱۶ امتیازی شد و به رده چهارم رسید و بادران با ۱۶ امتیاز ضمن فاصله گرفتن از صدر جدول در رده ششم قرار گرفت.

آلومینیوم اراک صفر - خونه به خونه بابل یک

شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه که هفته گذشته در دیدار عجیب و در حالی که دو ضربه پنالتی از دست دادند، در خانه مقابل ماشین سازی تبریز با تساوی بدون گل متوقف شدند، این هفته توانستند در دیداری خارج از خانه آلومینیوم اراک را با یک گل شکست دهند تا وضعیت خودشان را در جدول رده‌بندی لیگ یک بهبود ببخشند.

در این دیدار سجاد آشوری در دقیقه چهار تک گل خونه به خونه را به ثمر رساند. با این نتیجه خونه به خونه ۱۶ امتیازی شد و به رده پنجم رسید و آلومینیوم اراک با هشت امتیاز در رده چهاردم باقی ماند.

فجر سپاسی یک - راه‌آهن یزدان صفر

راه‌آهن که مشخص نیست چه زمانی نگون بختی‌های‌شان پایان می‌یابد، هفته دهم لیگ دسته یک را هم با نهمین شکست فصل‌شان پشت سر گذاشتند. شاگردان رضا بیاتی‌نیا امروز (شنبه) مقابل فجر سپاسی با تک گل شاهین مجیدی در دقیقه ۶۲ شکست خوردند. با این نتیجه فجر سپاسی ۱۴ امتیازی شد و به رده نهم صعود کرد. راه‌آهن هم با یک امتیاز به تنهایی در قعر جدول باقی ماند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.