به گزارش ایسنا، نوید محسنی در خصوص غرق شدن یک دانشجو در استخر دانشگاه آزاد ساری که این دانشجو از دانشجویان دانشگاه پیامبر اعظم بوده است، اظهار کرد: این دانشجو به همراه عده‌ای از دانشجویان دانشگاه پیامبر اعظم به استخر دانشگاه آزاد آمده بودند.

وی افزود: مرحوم محمدرضا قربانزاده دانشجوی مشهدی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی مازندران شب گذشته در هنگام شنا در استخر دانشگاه آزاد ساری به یکباره ناپدید شد و به گفته برخی از دوستان نزدیک پس از چند دقیقه در کف استخر پیدا شد و اقدامات پزشکی و احیا با وجود حضور فوری اورژانس و عملیات احیا توسط نجات غریق بی‌نتیجه بود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری همچنین در مورد علت فوت این دانشجو خاطرنشان کرد: در هنگام غرق شدن نجات غریق متوجه این امر شد و به کمک وی و دانشجویان دانشگاه پزشکی که همراه با آن فرد بودند، از آب بیرون آورده شد، اما دلیل فوت باید از سوی پزشکی قانونی اعلام شود.

محسنی ادامه داد: مسئولیت استخر دانشگاه از طریق مناقصه به طور کامل به پیمانکاران واگذار شده بود و دانشگاه آزاد ساری هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده دانشجویان از استخر ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد ساری با ابراز همدردی با خانواده این مرحوم و ابراز تاسف نسبت به وقوع این حادثه ناگوار، فوت این دانشجو را به جامعه علوم پزشکی کشور تسلیت گفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.