به گزارش فارس از تبریز، سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز روز گذشته در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان از اخراج آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی خبر داد.

فیروز کریمی در این مورد گفت: این دو بازیکن مصدوم هستند و دیگر به مسابقات نخواهند رسید و حتی اگر مصدومیت‌شان برطرف و پزشک تیم نیز گواهی دهد، باز هم این 2 بازیکن در تیم گسترش فولاد جایی نداشته و در نیم فصل اسم آنها را از تیم خارج خواهم کرد.

هر چند سرمربی تیم گسترش‌فولاد‌‌ این موضوع را به صورت رسمی‌ به باشگاهش اعلام نکرده است، اما با توجه به مصدومیت این 2 بازیکن و سن بالایی که دارند، به نظر می‌‌‌رسد پرونده حضور تیموریان و فخرالدینی در تیم گسترش‌فولاد تبریز بسته شده باشد.

آندرانیک تیموریان حضور چهارم خود را در فوتبال تبریز تجربه می‌کرد. وی نخستین بار در سال 89 به تیم تراکتورسازی پیوست و با این تیم به مقام پنجم ایران دست یافت.

حضور دوم وی به سال 93 و زمان هدایت رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی بود. وی در این فصل از بهترین‌های تراکتورسازی بوده و نقش زیادی در موفقیت‌های این تیم داشت. اما اخراج وی در بازی فینال گونه تراکتورسازی تبریز با نفت تهران و مساوی شدن این بازی، سبب شد که قهرمانی از چنگ تیم تراکتورسازی خارج شود.

تیموریان سال گذشته برای سومین بار به فوتبال تبریز پیوسته و این بار پیراهن تیم ماشین‌سازی را بر تن کرد.

اما بر خلاف دوره‌های قبل درخشش لازم را نداشته و در نهایت نیم فصل به مقصد استقلال، از تیم ماشین‌سازی جدا شد. اما محرومیت استقلال از نقل و انتقالات نیم فصل، کاپیتان سابق تیم ملی را راهی تیم نفت تهران کرد.

تیموریان در این فصل و در هفته سوم به تیم گسترش‌فولاد پیوست، اما به مانند سال گذشته از سال‌های اوجش دور بوده و نتوانست به خط میانی تیم گسترش فولاد نظم بخشیده و در نهایت نیز با مصدومیت مواجه شد.

میلاد فخرالدینی نیز در سال 91 با تیم تراکتورسازی به عنوان نایب قهرمانی ایران دست یافته و از این تیم به استقلال تهران پیوسته بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.