به گزارش ایلنا، مهدی تارتار  پس از پیروزی تیمش در هفته دهم لیگ برتر فوتبال برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم و ذوب‌آهن نیز برای برد وارد بازی شده بود. در دقایق ابتدایی احساس خطر کردیم. این تیم بسیار قدرتمند است و بازیکنان ما کار بسیار بزرگی کردند.

 

وی افزود: ما بی دلیل در این جای جدول قرار نداریم و مقابل سپاهان نیز بسیار خوب بودیم. از هواداران تشکر می کنم که ۹۰ دقیقه ما را تنها نگذاشتند و می‌خواهم که کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را ببینند.

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که خط میانی این تیم آسیب‌پذیر نشان داده و آیا از این مسئله نگران نیستند، خاطرنشان کرد: برابر ذوب‌آهنی قرار داشتیم که قدمت بسیاری داشته و امیر قلعه‌نویی را بالای سر خود دارد. هر تیمی قلعه‌نویی را می‌آورد از او قهرمانی می‌خواهد و ما در ابتدای بازی مغلوب نام حریف شدیم.

تارتار تصریح کرد: در ادامه بازی متراکم‌تر شدیم و روز ما بود. از موقعیت‌های ذوب‌آهن به سلامت عبور کردیم و به حقمان رسیدیم. اینکه تا کجا این روند ادامه پیدا کند نمی‌دانم ولی امیدوارم این روند را تا پایان ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را داشتید، عنوان کرد: پیش‌بینی نتیجه ۳ بر صفر در برابر ذوب‌آهن فراتر از انتظار است و بازیکنان ما بیش از آنچه انتظار داشتیم ظاهر شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.