مصطفی صفایی روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار کرد: ساعت ۱۳.۳۰ امروز هواپیمای شرکت آتا از مقصد استانبول به تبریز، بعد از فرود کامل و حرکت به سمت پارکینگ جهت پیاده کردن مسافران دچار ترکیدگی دو لاستیک شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشد و همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند، افزود: به علت اینکه این اتفاق در باند فرودگاه افتاد و باید لاستیک‌ها تعویض می شدند، چند ساعتی باند فرودگاه مسدود شد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه ترکیدن دو لاستیک به صورت همزمان باعث شد که نتوانیم هواپیما را به محل دیگری انتقال دهیم، خاطر نشان کرد: به خاطر تعویض لاستیک‌ها در باند، باند بسته بود و از ساعت ۴/۱۵ دقیقه تمام پروازها در این باند از سر گرفته شد.
وی با بیان اینکه هیچ پروازی به علت مسدود شدن باند فرودگاه تبریز لغو نشد، افزود: تا یک ربع دیگر پرواز مشهد به تبریز که به علت این مشکل در فرودگاه ارومیه فرود آمده بود به تبریز می رسد.
صفایی شرایط فرودگاه تبریز را در حال حاضر کاملا عادی توصیف کرد و گفت: در حال حاضر باند باز است و پروازی از استانبول به تبریز می آید و همچنین پرواز تبریز به استانبول نیز در حال مسافرگیری است که تا دقایقی پرواز می کند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.