به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس شب گذشته و در عمان با تساوی ۲-۲ مقابل الهلال متوقف شد تا از صعود به فینال لیگ قهرمانان باز بماند. دروازه‌بان پرسپولیس پس از شکست برابر الهلال پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:« خیلی دوست داشتیم بازی های آسیایی پایان خوبی داشته باشه و قهرمانی رو تقدیم هواداران کنیم ولی با بد شانسی تموم شد .
این باخت تجربه خیلی بزرگی به ما داد و نگاه ما رو عوض کرد ، این شکست مثل قهرمان نشدن دو سال قبل بود که تیم در عین شایستگی با کم شانسی به هدفش نرسید ولی مردانه جنگید و با اقتدار قهرمان شد. 
این شکست نگاه ما رو به اوج برد و درس های زیادی داد ، مطمئن باشید با تجربه ای که کسب کردیم سال دیگه با اقتدار میجنگیم واسه قهرمانی.
بازی های آسیایی با همه خاطرات تلخ و شیرین به پایان رسید ، مطمئنأ حضور شما هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس در بازی های آینده دلگرمی زیادی واسه تکرار قهرمانی لیگ و کسب قهرمانی جام حذفی به ما خواهد داد.
وجود شما نعمت بزرگی هست و در بازی های آسیایی از نبود شما ضربه های زیادی خوردیم و امیدواریم سال بعد مسابقات در حضور شما باشد نه اینکه اکثر مسابقات را در کشور های بیگانه برگزار کنیم.»

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.