علی اعطا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه شب گذشته اعضای شورای شهر تهران با اعضای فراکسیون امید مجلس گفت: روز گذشته جلسه شورای ۵۱ نفره امید تهران شامل ۳۰ نماینده مجلس و ۲۱ نماینده شورای شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ابتدای آغاز به کار شورای شهر تهران مقرر شد که شورای ۵۱ نفره امید تهران برای حل و فصل مشکلات پایتخت تشکیل شود، تصریح کرد: این جلسات به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و از این به بعد شهردار تهران و استاندار تهران نیز در این جلسات حضور خواهند داشت.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه شب گذشته موضوع پیش‌نویس این مجمع ۵۱ نفره مطرح شد و کلیات آن به تصویب رسید، ادامه داد: آقای عارف به عنوان رییس و محسن هاشمی‌رفسنجانی به عنوان نایب رییس این مجمع انتخاب شدند.

وی گفت: در جلسه روز گذشته علاوه بر تصویب کلیات اساسنامه، اعضاء نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله منابع درآمدی پایتخت مطرح کردند.

اعطا با بیان اینکه مجلس می‌تواند در مباحث قانونگذاری به شورای شهر تهران کمک کند، افزود: همچنین امروز ظهر جلسه‌ای با لاریجانی رییس مجلس خواهیم داشت.

سخنگوی شورای شهر تهران، ری و تجریش در مورد چرایی برگزاری جلسه با رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای شهر تهران درخواست دیدار با سران سه قوه را داشته است و در این راستا ظهر امروز جلسه‌ای در مجلس خواهیم داشت تا بتوانیم بیشتر درخصوص موضوعات کلان تهران و مشکلات پیش‌روی ما صحبت کنیم.

اعطا افزود: جلسه با آقای لاریجانی اولین جلسه با سران قوا است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.