سرهنگ رضا بستوه در گفتگو با مهر درباره جزئیات دستگیری متهم سارقی که اقدام به سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در محدوده خیابان مطهری می کرد اظهارداشت: از دو ماه گذشته، شکایت های متعددی درباره سرقت دوربین، اموال اسقاطی و سرقت از انبار شرکت ها و ادارات موجود در خیابان مطهری به کلانتری ۱۰۵ سنایی و پایگاه سوم پلیس آگاهی گزارش شد. با افزایش تعداد شکات، پرونده ای در خصوص شناسایی این سارق در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و کارآگاهان با تجمیع اطلاعات و همچنین بررسی فیلم دوربین های امنیتی مراکزی که مورد سرقت قرار گرفته بودند، موفق شدند هفته گذشته رد سارق گریز پا را زده و مرد جوانی را که اقدام به سرقت از انبار یک شرکت تولیدی در محدوده خیابان مطهری کرده بود را ردیابی کنند.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته مأموران موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در انتهای خیابان شریعتی دستگیر کنند افزود: بررسی های کارآگاهان نشان می دهد که متهم جوانی ۲۸ ساله، فاقد سابقه کیفری بوده و به همراه مادرش در یک خانه دو طبقه زندگی می کرد و طبقه اول خانه را به انبار اموال مسروقه تبدیل کرده بود. با دستگیری متهم، وی برای بازجویی به کلانتری ۱۰۵ سنایی منتقل شد و در بازجویی به ۴۰ فقره سرقت از ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی در محدوده خیابان مطهری اعتراف کرد. متهم در جریان بازجویی ها اعتراف کرد که فقط از انبار شرکت ها سرقت می کرده و اموال سرقتی را به یک مالخر به صورت عمده به فروش می رسانده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم در باغچه منزل مسکونی اقدام به کاشت ماده مخدر «گل» کرده بود ادامه داد: از اتاق شخصی متهم مقدار ۶ کیلوگرم ماده مخدر گل نیز کشف و ضبط شد که به همراه پرونده به دادگاه ارسال شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.