سایپا نیوز: مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از روش‌های متنوع فروش ۴ محصول این شرکت خبر داد. مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حمایت از مشتریان و همچنین نظر به افزایش تولید، شرکت سایپا اقدام به فروش انواع محصولات خود با شرایط متنوع اعم از فروش فوری، فروش‌های لیزینگی، پیش‌فروش نقدی و اعتباری کرده است.

حسن فروزان مهر افزود: فروش فوری انواع محصولات شرکت سایپا از طریق سایت فروش این شرکت جاری است و پیش‌فروش نقدی انواع محصولات با موعد تحویل و سود مشارکت مناسب نیز شامل این شرایط فروش است.

وی از جاری بودن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی و خودروهای فرسوده هم خبر داد و گفت: مشتریان می‌توانند از دو روش سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir یا نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت‌نام و تحویل خودرو نمایند.

قیمت‌های جدید ۴ محصول پیش فروش شرکت سایپا به این ترتیب است: تیبا SX موتور M۱۵ یورو۴، ۲۴ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ SE موتور M۱۳ یورو۴، ۲۰ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ TL پایه گاز سوز ۲۱ میلیون و ۹۵ هزار تومان، سایپا ۱۵۱TL یورو۴، ۱۷ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان.