مهر: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون صنایع با افزایش قیمت خودرو مخالف است و بر اساس اطلاعاتی که از تحقیق و تفحص از خودرو سازی به‌دست آورده معتقد است قیمت خودرو می‌تواند از قیمت پیشین خود هم پایین‌تر بیاید.رضا رحمانی از جلسه کمیسیون صنایع با صنعتگران و وزیر اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: کمیسیون صنایع افزایش قیمت خودرو با مصوبه شورای رقابت را تایید نکرد. نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر صنعت در جلسه‌ای در کمیسیون اعلام کرد که قیمت‌های جدید خودرو را ندیده است؛ بنابراین مقرر شد در جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، رئیس شورای رقابت و مدیران خودرو سازی علل افزایش قیمت خودرو در کمیسیون صنایع بررسی شود.

رئیس کمیسیون صنایع تاکید کرد: کمیسیون صنایع بر اساس اطلاعاتی که از تحقیق و تفحص از خودرو سازی به‌دست آورده معتقد است قیمت خودرو می‌تواند از قیمت پیشین خود هم پایین‌تر بیاید.

وی اظهار کرد: دولت باید در راستای کاهش قیمت خودرو تلاش کند و باتوجه به اینکه رئیس‌جمهور هم با افزایش قیمت خودرو مخالف است باید این قیمت‌ها کاهش یابد. این قدر که دوستان برای افزایش قیمت خودرو تلاش دارند‌ای کاش این تلاش را مصروف افزایش کیفیت و تنوع خودرو کنند.

رحمانی گفت: از عجایب روزگار است که پس از آنکه رئیس‌جمهور در روز صنعت اعلام کرد با افزایش قیمت خودرو مخالف است مصوبه شورای رقابت در افزایش قیمت خودرو ابلاغ شد.