«سینما یک» این هفته به پایان می‌رسد

ایسنا- برنامه «سینما یک» پنج‌شنبه این هفته(۷ خرداد ماه) به پایان می‌رسد و پخش سری جدید این برنامه به پاییز امسال موکول خواهد شد.

آخرین قسمت از برنامه «سینما یک» به پخش فیلم سینمایی «ریل‌ها و رابطه‌ها» ساخته آلیسون ایستوود اختصاص دارد. این فیلم که با عنوان «ریل‌ها و پیوندها» نیز شناخته می‌شود، محصول سال ۲۰۰۷ است و ماجرای آن درباره پسر نوجوانی است که مادرش را در تصادف با قطار از دست می‌دهد. و اما مهدی اخوان صفا، مدیر تامین برنامه شبکه اول سیما در پاسخ به پرسشی درباره پایان برنامه «سینما یک» و پخش سری جدید آن خاطرنشان کرد:‌ با پایان برنامه «سینما یک»، از هفته آینده فیلم‌های سینمایی در باکس پنج‌شنبه شب‌ها بدون لوگوی این برنامه و هم چنین بخش نقد و بررسی پخش خواهند شد. وی در پاسخ به پرسشی درباره پخش سری جدید این برنامه اظهار کرد: تجربه نشان داده‌است که پخش پشت سر هم باعث افت آن برنامه می‌شود؛ این تجربه از زمان هنر هفتم که من یکی از دست‌اندرکاران آن بودم، ثابت شده‌است. بر این اساس پخش برنامه سینما یک برای مدتی متوقف می‌شود و پس از رفع خستگی و جمع‌آوری فیلم‌های بهتر این برنامه ادامه خواهد یافت.

مدیر تامین برنامه شبکه اول سیما همچنین به این پرسش «ایسنا» که آیا ساخت سری جدید «سینما یک» را با همان گروه قبلی ادامه می‌دهد؟ پاسخ مثبت داد. برنامه «سینما یک» از اواسط مهر ماه سال گذشته به روی آنتن می‌رفت.