تسنیم نوشت: سیدابراهیم رئیسی در مصاحبه با خبرگزاری فارس و تسنیم در مورد دیدارش با امیرحسین مقصودلو (تتلو ) گفت: ایشان را در نمازخانه فرودگاه، درست در زمانی که برای رسیدن به پرواز عجله هم داشتم به من معرفی کردند و اگرچه با سابقه او آشنایی نداشتم، اما گفتند به‌رغم سابقه‌اش، اخیرا اشعار و ترانه‌های اثرگذاری درمورد شهدا، حجاب، مدافعان حرم و... خوانده است و همان‌جا خیلی صادقانه باب صحبت کوتاهی درباره سوابق منفی گذشته‌ و اینکه از آن رویگردان بوده، باز کرد. با اینکه بعد از نماز با عجله به‌سمت پرواز باید می‌رفتم، اما نشستم و ۳ تا ۴ دقیقه او را به‌خاطر ترانه‌ای که برای امام رضا(ع) خوانده بود، تحسین و تشویق کردم و رفتم. بعدا از دوستان شنیدم که ایشان تصویر این دیدار کوتاه را در فضای مجازی منتشر کرده و نوشته که «من ابتدا از فلانی می‌ترسیدم...»، ببینید چگونه فضای روانی جامعه و جوانان را با عملیات روانی تحت‌تاثیر رقیب‌هراسی قرار داده بودند. صدها هزار نفر تحت‌تاثیر این تبلیغات قرار گرفته بودند. البته گویا ایشان تاوان این اظهارنظر خود را هم داده بود. خیلی متاسف شدم وقتی شنیدم که تصاویر نامناسبی از گذشته که او از آنها اعلام برائت کرده با طراحی همان اتاق عملیات روانی به‌طور گسترده در فضای مجازی پخش شد. این کار خیلی زشت و حرام بیّن و اشاعه فحشا از جوانی است که اظهار می‌کند «من توبه کرده‌ام»، این گناهی عظیم‌تر است.

او در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: حقیقتا خود بنده این حجم از تخریب و ترساندن مردم را پیش‌بینی نمی‌کردم؛ چرا؟ چون پیش خود می‌گفتم که اولا طرف رقابت، فردی است که لباس دین و روحانیت به تن دارد و لااقل در این قضیه حد نگه می‌دارد؛ نه اینکه کاری نمی‌کند، بلکه بالاخره تا یک جایی جلو می‌رود.

تشکر تتلو از رئیسی

در همین حال به گزارش الف، امیرحسین مقصودلو (تتلو)، در اینستاگرامش نوشت: تشکر می‌کنم از آقاى رئیسى عزیز و همین که ایشون راجع به من حرف میزنن برام افتخاره و چه برسه دیگه به تعریف من. کوچیک‌تر از این حرفام و همه‌ سعى و تلاشم اینه که فقط بتونم مفید باشم و بقیه رو خوشحال کنم و خداروشکر می‌کنم که بالاخره یه بزرگى از ما خوب گفت این معرفت و بزرگواریشون رو نشون میده؛ چون قبل از ایشون هیشکى حتى اسم منو نمی‌برد که نکنه براش دردسر شه. می‌فهمم این کار بزرگشونو و از خدا می‌خوام که بتونم جبران کنم.