درخشش «نیروکلر» با تقسیم 970 ریال سود به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نیروکلر با حضور ۲۲/۸۷ درصد از سهامداران شرکت در محل هتل بزرگ تهران برگزار شد. این مجمع به ریاست آقای ایوب قنبری و نظارت آقایان وحید باقری و محمدثریانژاد و دبیری آقای محمود بوذری، مدیرعامل شرکت تشکیل شد.

در ادامه این جلسه، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران جلسه رسمیت یافت و جناب آقای عطوفی از موسسه حسابرسی ایران مشهود(بازرس قانونی شرکت)گزارش حسابرسی را ارائه نمودند و پس از آن مهندس محمود بوذری، مدیرعامل شرکت به ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره و روند فعالیت‌های شرکت طی سال مالی ۹۲ پرداخت و درباره روند فعالیت‌های شرکت توضیحات مبسوطی را ارائه کردند و در پایان به سوالات سهامداران پاسخ داد.

در این مجمع پس از تصویب صورت‌های مالی از سوی حاضران جلسه تقسیم مبلغ ۹۷۰ ریال سود به ازای هر سهم مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

از دیگر مصوبات این مجمع انتخاب روزنامه دنیای‌اقتصاد و نسل فردا به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های آن شرکت طی سال ۹۳ بود. همچنین براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده سال مالی شرکت از پایان اسفندماه به پایان شهریورماه تغییر پیدا کرد. در این جلسه هیات رئیسه مجمع به هیات مدیره شرکت تکلیف نمود که از محل سود انباشته افزایش سرمایه حداکثر به مدت سه ماه انجام شود و سرمایه شرکت از مبلغ ۹۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

شایان ذکر است تعداد شرکت‌‌کنندگان حاضر در این مجمع از افزایش ۵۰ درصد نسبت به سال مالی قبل برخوردار بودند.

اهم برنامه‌ها و اهداف انجام شده شرکت

* با توجه به اخذ مجوز برداشت نمک از دریاچه قم و بهره‌برداری از معدن نمک شرکت در آران و بیدگل کاشان در سال مالی قبل، مجوز مزبور برای سال مالی ۱۳۹۲ نیز پیگیری و اخذ شد و اقدام به برداشت حدود ۳۰.۰۰۰ تن نمک مرغوب و مناسب جهت مصرف در واحد آب نمک گردید، این موضوع علاوه بر اینکه از لحاظ ریالی باعث کاهش در هزینه‌های خرید نمک گردید، باعث جلوگیری از فشار تامین کننده اصلی نمک شرکت به دلیل انحصاری بودن تامین نمک نیز گردیده است.

* با توجه به سیاست برون سپاری تعدادی از فعالیت‌های شرکت، از طریق برون‌سپاری و عقد قرارداد تامین نیروی انسانی با شرکت تعاونی رایانه و خدمات مدیریت کاردان و شرکت خدماتی احسان انجام شد.

* تمدید گواهینامه انجام تست و رسوب‌زدایی سیلندرهای کلر از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان

* اضافه نمودن فعالیت خدمات آزمایشگاهی در اساسنامه شرکت و راه‌اندازی دستگاه ICP با دقت در حد PpB و فراهم نمودن شرایط انجام آزمون برای متقاضیان و کسب درآمد برای شرکت

* اخذ پروانه بهره‌برداری برای محصولات تولیدی واحد یزد

* افزایش ظرفیت مجاز انشعاب آب واحد یزد از ۲۱۰ مترمکعب به ۷۵۰ مترمکعب در ماه

* تشکیل شورای عالی فرآیند و رسیدگی به شرایط و بهبود امور تولید واحد یزد و استفاده از خدمات پیمانکاران بومی

* ادامه شارژ و خدمات تست و رسوب‌زدایی سیلندرهای کلر مایع زیرنظر شرکت تعاونی رایانه و خدمات مدیریت کاردان که باعث افزایش درآمد شرکت گردیده است

* پیگیری در خصوص وصول مطالبات شرکت از طریق کمیته وصول مطالبات با توجه به مشکل نقدینگی اکثر شرکت‌های آب و فاضلاب کشور با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها

درخشش «نیروکلر» با تقسیم 970 ریال سود به ازای هر سهم