اهداف ما اشتغال زایی، صادرات وارزآوری است

شرکت دانش‌بنیان اکسیر گل سرخ با هدف کمک به ارتقاء سلامت جامعه و بالا بردن امید به زندگی، با ایده محوری تولید فرآورده‌های گیاهان داروئی و داروهای گیاهی بدون افزودن هیچ گونه مواد شیمیایی، گامی مهم در مسیر رونق و شکوفایی صنعت و دانش ایرانی برداشته است؛ دانشی که از دانشمندان و نوآوران سده‌های پیشین به نسل جدید ایران زمین به میراث رسیده است. با توکل به ایزد منان و با دست خالی ولی با کوله‌باری از تجریبات ۲۰ ساله، توانستیم در سال ۱۳۸۴ با طرح فناورانه خود در پارک علم و فناوری خراسان پذیرفته و بعد از مدت کوتاهی به رشد و بالندگی کافی در جهت تولیدات ملی برسیم.

من ابتدا کارم را با سه نفر پرسنل که دو نفر آنها دخترانم بودند، شروع کردم و به مرور توانستم به اشتغال‌زایی رونق بیشتری بدهم و هم‌اکنون با بیست و دو نفر نیروی زن و پانزده نفر نیروی مرد مشغول به کار هستم. از این تعداد، نوزده نفر از شاغلین دارای مدرک دیپلم و فوق‌دیپلم هستند و هجده نفرشان لیسانس ، فوق‌لیسانس و دکترا دارند.

اکنون به داشتن دو طرح فناورانه، با تولید نانو و میکرو کپسوله الئورزین زعفران امیدواریم بتوانیم صادرات زعفران ایران را مجددا به رتبه اول برسانیم.

همچنین امیدواریم بتوانیم با تولید اسانس باریجه ضمن اشتغال‌زایی بسیار بالا و ارزش افزوده، از صادرات صمغ باریجه ایران به صورت خام که در جهان منحصر به فرد است جلوگیری کنیم و با ایجاد ارزش افزوده و صادرات آن برای مملکت اسلامی‌مان ارزآوری به ارمغان بیاوریم.

امیدواریم با الهام از دستاوردهای زنان و مردان بزرگ تاریخ ایران زمین، بتوانیم هدف بلندمدت خویش را به رشد فرهنگ کارآفرینی در اقتصاد ایران معطوف سازیم و با شکوفایی هنر و خلاقیت جوانان این مرز و بوم، راه را برای حضور کشورمان در صحنه‌های بین‌المللی هموار سازیم و ایران را به جایگاه شایسته خویش برسانیم.