بر دست کارآفرینان باید بوسه زد

معاون اول رییس جمهوری به نقش کار آفرینان در اشتغالزایی و افزایش رفاه جامعه اشاره کرد و گفت : بر دست کار آفرینی که با ایجاد دو هزار شغل سبب کاهش تورم و در نتیجه افزایش رفاه مردم جامعه می شود باید بوسه زد. محمدرضا رحیمی در هفتمین جشنواره ملی امتنان از کار آفرینان خطاب به آنها گفت: ما می خواهیم به کمک شما بزرگترین نه را به بزرگترین قدرت های جهان بگوییم ؛ از این رو باید بایستیم و مقاومت کنیم .

رحیمی با یاد آوری اینکه غرب و آمریکا تحریم های خود را از اسفند ماه سال گذشته علیه ایران اسلامی شدت بخشیدند، افزود : آنها اجازه حمل بار کشتی های خود به کشورمان را نداده اند و ما از این فرصت استفاده کرده و با تکیه بر بزرگترین ناوگان کشتیرانی حمل و نقل خود اقدام به حمل بار به کشورمان می‌کنیم .

رحیمی با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود : احمدی نژاد توانست برخی کارهایی که در طی ۵۰ سال انجام می شد را طی دو دوره دولت نهم و دهم انجام دهد، زیرا وی تمامی آرزوهای دنیا را از خود سلب و توجه خود را معطوف به مردم و کارآفرینان کرد .

معاون اول رییس جمهور در ادامه با انتقاد از نادیده گرفتن دستاوردهای ثمر بخش دولت در شرایط سخت کنونی گفت: دولت همراه کارآفرینان است و از آنان حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: در دولت دکتر احمدی‌نژاد بسیاری از مشکلات و موانع پیش‌روی کارآفرینان مرتفع شده اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که نیازمند زمان است و باید به تدریج برای رفع آنها اقدام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه رفیع کار آفرینان اشاره کرد و گفت : با یک تقدیر ساده نمی توان شان و جایگاه این قشر را بیان کرد .

رحیمی با قدردانی از کارآفرینان کشور اظهار داشت: اگر چه مشکلات و موانعی بر سر راه شما عزیزان وجود دارد، اما دولت از این مشکلات آگاهی دارد و وضعیت شما را درک کرده و برای رفع این مشکلات تلاش می‌کند.

وی فعالیت‌های کارآفرینان را ثمربخش و مؤثر ارزیابی کرد و افزود: وقتی که کارآفرینان اشتغال ایجاد می‌کنند در حقیقت تورم را کاهش داده و در جهت افزایش رفاه جامعه گام برمی‌دارند.

رحیمی از کار آفرینان خواست راه خود را با قدرت ادامه دهند تا جمهوری اسلامی ایران بتواند در سایه تلاش آنها گام محکمی در جهت رسیدن به قله های پیشرفت بردارد . در پایان این مراسم با حضور رحیمی از ۳۱ کارآفرین برتر و پنج کارآفرین شایسته کشور با اهدای لوح یادبود، تندیس و همچنین ارائه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) تجلیل شد.

رحیمی همچنین در حاشیه این مراسم از نمایشگاه کار آفرینی مدد جویان سازمان بهزیستی کشور بازدید کرد .