گروه بنگاه‌ها: جلسه معارفه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس برای عرضه در فرابورس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این نشست که به منظور اطلاع‌رسانی آخرین فعالیت‌ها و گزارش‌های مالی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس برگزار شد، فعالان بازار سرمایه پرسش‌ها و نظرات خود را درخصوص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس مطرح کردند و مدیران هلدینگ و مدیر عامل شرکت پردیس به پرسش‌های حاضران پاسخ دادند.

در این جلسه، مهندس میر‌شفیعی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس ضمن معرفی و تشریح فعالیت‌های شرکت‌ گفت: سرمایه‌گذاری مسکن پردیس پروژه‌های متعددی را در حال احداث دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برج‌های مسکونی و تجاری پردیس المپیک، مجتمع تجاری و اداری سپهر تهرانپارس، مجتمع تجاری یاقوت پردیس و مجتمع‌های ویلایی کلارآباد و رویان در مازندران اشاره کرد. وی ضمن تاکید بر لزوم حفظ سود‌دهی گزارشی را از آخرین وضعیت فروش و ساخت پروژه‌های شرکت ارائه کرد.

در ادامه دکتر نادری، معاون مالی و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن با بیان اینکه گروه سرمایه‌گذاری مسکن یکی از بهترین شرکت‌هایش را برای عرضه در فرابورس آماده کرده است، خاطر‌نشان کرد: این شرکت با دارایی‌ها و پروژه‌های ارزشمندی که در دست دارد، می‌تواند روند مناسب سال‌های گذشته خود را حفظ کند و حتی سودش را افزایش دهد.

همچنین مهندس معزی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ضمن تاکید بر توانمندی‌های شرکت، درخصوص طرح مسکن مهر اجرا شده توسط این شرکت گفت: شرکت پردیس با مدیریت مناسب توانست بدون زیان از این پروژه خارج شود. در عین حال، به دلیل مرغوب شدن زمین‌های متعلق به این شرکت ناشی از احداث بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در این اراضی، شرکت توانسته است پروژه‌های مناسب تجاری را در این محدوده تعریف و از این محل، سود مناسبی را برای خود ایجاد کند.

این شرکت از منظر سوددهی و فروش طی سنوات اخیر بزرگ‌ترین‌ شرکت تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن بوده است و با برنامه‌های تدوین شده همچنان روند روبه رشد خود را ادامه می‌دهد. سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در سال مالی ۹۴ موفق شده است با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی، بیش از ۸۵ میلیارد تومان فروش و بیش از ۳۰ میلیارد تومان سود محقق سازد که پیش‌بینی شرکت برای سال مالی آتی، سود ۴۰ میلیارد تومانی است. شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس طی روزهای آتی و در صورت انجام مقدمات و مهیا بودن شرایط بازار، در فرابورس عرضه خواهد شد.